سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انبار مواد غذایی

نظر

با بوت کمپ های برنامه نویسی درس کلاب یادگیری خیلی آسون شده.

درس کلاب یک وبسایت آموزشی است که دوره های پروژه محور تولید می کند.کمبود دوره هایی که به دانشجو کمک می کند تا مهارت خود را از طریق یک پروژه واقعی بهبود ببخشد باعث شد تا ایده ایجاد این وبسایت شکل بگیرد.دوره های پروژه محور ازین رو حائز اهمیت است که شما را در شرایط واقعی کار قرار می دهد.

شاید شما مهارت های فراوانی در زمینه های تخصصی خود داشته باشید اما اعتماد به نفس کافی برای کار در این حوزه رو نداشته باشید.دوره های پروژه محور به شما کمک می کند تا شما مهارت هایی را که فراگرفته اید در پروژه های عملی و پروژه هایی که به واقعیت نزدیکتر هستند مورد استفاده قرار دهید.

 

1-       بوت کمپ برنامه نویسی موبایل با فلاتر و زبان دارت:

توی این بوت کمپ شما فرا میگیرید که چطور اپلیکیشن های بومی برای اندروید و آی او اس رو با استفاده از فلاتر و زبان دارت بسازید.

این بوت کمپ به شما کمک میکنه تا از صفر فلاتر رو یاد بگیرید و برنامه های متنوعی رو با اون بسازید.

بوت کمپ باعث میشه که شما فلاتر رو خیلی سریع یاد بگیرید و پروژه محور بودن دوره به شما کمک میکنه تا بهره وری آموزش برای شما بیشتر باشه.

2-بوت کمپ برنامه نویسی بک اند با Node.js:

اگر شما میخواهید یک اپلیکیشن سمت سرور سریع و قدرتمند با جاوا اسکریپت بسازید بوت کمپ برنامه نویسی Node.js  و ابزار های اون رو اصلاً از دست ندید.این بوت کمپ به شما کمک میکنه تا مهارت های خودتون رو افزایش بدید و تا سطح پیشرفته پیش برید.

این دوره یک دوره تماماً پروژه محوره اونم نه دوتا پروژه ساده! چند پروژه کامل و حرفه ای رو توی این دوره انجام میدیم که احتیاجی به تعریف کردن ندارن و شما میتونید توی پیشنمایش اونها رو ببینید.

شما با انجام این پروژه ها مهارت های بک اند ، Node و تکنولوژی های مرتبط با اون رو افزایش میدید و ازین پروژه ها میتونید به عنوان نمونه کار در رزومه خودتون استفاده کنید.

3-        بوت کمپ برنامه نویسی جاوا اسکریپت

شما در بوت کمپ جاوا اسکریپت علاوه بر یادگرفتن جاوا اسکریپت (javascript) ، برنامه نویسی ، حل مشکلات ، ساختار کد و خیلی از مباحثی رو که برای یک توسعه دهنده حرفه ای جاوا اسکریپت احتیاج دارید رو خواهید آموخت.

با ما توی این بوت کمپ همراه باشید تا کد ها رو درک کنید.درک کردن کد ها به شما کمک می کنه تا راحت تر کد رو دیباگ کنید.این دوره به شما کمک میکنه تا به یک برنامه نویس جاوا اسکریپت تبدیل بشید که کد رو مینویسه ، درک میکنه و راحت اشکال زدایی میکنه.

 

4-        بوت کمپ برنامه نویسی وب فول استک:

شما در بوت کمپ برنامه نویسی وب تبدیل به یک برنامه نویس فول استک وب می شید و میتونید به خوبی هر وبسایتی رو که مد نظر دارید پیاده سازی کنید.

برای شروع این دوره هیچ پیش نیازی لازم نیست چون همه مباحث از صفر تا صد آموزش داده میشه و برای افراد مبتدی که تازه میخوان برنامه نویسی وب رو شروع کنن عالی هست.

شما توی این بوت کمپ تبدیل به یک جونیور فول استک دولوپر می شید چون توی این دوره هم مباحث مربوط به سمت کاربر ، و هم مباحث مربوط به سمت سرور بیان میشه.