سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انبار مواد غذایی

بهترین فروشگاه اینترنتی چه ویژگی‌هایی دارند؟

وقتی قصد خرید یک محصول را به صورت اینترنت دارید داشتن یک سری ویژگی برای اینکه تجربه رضایت بخش و مطمئن داشته باشید مهم‌ترین نکته ای است که باید در هنگام خرید آنها را بررسی کنید. در زیر به معرفی برخی ویژگی‌های مهم که حتما باید آنها را برای خرید محصول انتخاب کنید را می‌بینید.

 

قیمت گذاری مناسب و ارائه تخفیف

اصالت و گارانتی کالا

امکان بازگشت کالا و مرجوع کردن محصول

تحویل سریع و حمل رایگان

فرآیند خرید ساده

داشتن نسخه موبایلی و رابط کاربری مناسب در سایت

 

فقط از فروشگاه های معتبر لطفا خرید کنید:

این روزها خریدن یک دامنه اینترنتی، فضای میزبانی وب سایت، قالب سایت و کانال رسمی تلگرام و اینستاگرام در عرض چند دقیقه و با صرف هزینه ای بسیار کمتر از 50 هزار تومان قابل انجام است. در نتیجه شاهد رشد قارچ گونه فروشگاه های اینترنتی در هر فضای تحت وبی که فکرش را کنید هستیم. از وب سایت ها گرفته تا کانال های تلگرامی و حساب های کاربری اینستاگرام که در حال فروش اجناس مختلف به مردم هستند. اما شاید بتوان گفت کسر کوچکی از این انبوه وب سایت ها معتبر بوده و بهترین شرایط خرید را برای کاربران فراهم می کنند. برای پیدا کردن وب سایت های معتبر بهترین کار توجه به تعداد محصولات، طبقه بندی درست آنها، سابقه کاری و وجود اطلاعات تماس کامل و معتبر است.

 

نکته اول: مواردی که به آنها اشاره شدن الزاماً صحیح نیستند. ممکن است یک فروشگاه اینترنتی تازه کار وجود داشته باشد که کاملا معتبر بوده و از استاندارد ایمنی بسیار بالایی هم برخوردار است و در طرف دیگر احتمال برخورد با یک وب سایت پر سابقه اما کلاهبردار هم هست. به تعداد کاربرانی که در هر پستی کامنت میگذارند یا جزو فالوئر های یک صفحه اینستاگرامی یا اعضای کانال تلگرامی هستند توجه نکنید. این روزها حتی فالوئر اینستاگرام هم به راحتی قابل خریداری است (آن هم با تضمین لایک!)

 

نکته دوم: قیمت ها در برخی موارد می توانند راهنمای بسیار خوبی برای شما باشند. اگر به دنبال خرید یک تلفن هوشمند از فروشگاه های اینترنتی هستید می توانید به راحتی با کمی جست و جو محدوده قیمتی مورد نظر را پیدا کنید. برای مثال اگر یک گوشی در تمامی فروشگاه ها قیمتی در حدود 1 میلیون تومان (با کمی تفاوت بین وب سایت ها) داشته باشد، مطمئنا وب سایتی که همان گوشی را با قیمت 500 هزار تومان در فهرست فروش خود قرار داده در تلاش برای خالی کردن جیب شماست.

 

به نماد اعتماد الکترونیکی سایت دقت کنید:

یکی از بهترین فعالیت هایی که در سال های اخیر در داخل کشور آغاز شده، ثبت و ساماندهی فروشگاه های اینترنتی است. نماد اعتماد الکترونیکی که توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران به فروشگاه های آنلاین داده می شود بهترین راه برای تشخیص و شناسایی یک وب سایت معتبر از وب سایت های نا امن و کلاهبردار است. تمامی فروشگاه های آنلاین می توانند با ثبت نام اینترنتی در سامانه نماد اعتماد الکترونیکی به نشانی www.enamad.ir درخواست ثبت اطلاعات و اختصاص نماد اعتماد را داشته باشند. همچنین همه فروشگاه های مورد تایید می بایست نماد اعتماد الکترونیکی را (که به صورت یک e آبی رنگ به همراه یک یا چند نقطه طلایی رنگ است) در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهند.

 

نکته سوم: همان طور که می دانید جعل کردن یک آیکون گرافیکی کار چندان سختی نیست. در نتیجه اگر میخواهید از امنیت یک وب سایت کاملا مطمئن شوید کافی است به صفحه کسب و کارهای دارای نماد اعتماد الکترونیکی در همین وب سایت مراجعه کنید و با یک جست و جوی ساده، از طبقه بندی شدن سایت مورد نظر اطمینان پیدا کنید.

 

به درگاه اینترنتی سایت حتما دقت کنید:

فروشگاه های آنلاین برای خرید های الکترونیکی از درگاه های متصل به بانک های طرف قرارداد استفاده می کنند. پس در همین ابتدا باید توجه داشته باشید که هرگز به فروشگاهی که برای انتقال مبلغ خرید از شماره کارت شخصی استفاده می کند اعتماد نکنید. درگاه های بانکی با استفاده از پروتکل های امن SSL ارتباط شما را با بانک مورد نظر برقرار می کنند. به این ترتیب اگر به نوار آدرس وب سایت بانکی که از طریق فروشگاه به آن متصل شده اید دقت کنید، در ابتدای آن می بایست عبارت https را مشاهده کنید. اگر صفحه بانک مورد نظر دارای عبارت http است هرگز اطلاعات حساب بانکی خود را در آن وارد کنید.

 

نکته چهارم: در هنگام وارد کردن اطلاعات کارتتان در صفحه بانک مورد نظر، حتی اگر همه شرایط دیگر هم مثبت بودند تا جای ممکن از صفحه کلید های مجازی (Virtual Keyboard) استفاده کنید تا ضریب امنیتی فعالیت شما بالاتر باشد. همچنین تا حد امکان از کافی نت ها و رایانه های موجود در مراکز عمومی مانند مدارس و دانشگاه برای انجام خرید اینترنتی استفاده نکنید.

 

فروشگاه مواد غذایی کرمان

یاسین مفتخر است با بیش از ده سال فعالیت در زمینه ی تامین مواد غذایی درجه یک به قیمت عمده، و امکان راحت ترین و امن ترین خرید را برای شما که لایق بهترین ها هستید فراهم کند.

در فروشگاه یاسین مطمئن و آسوده خرید کنید…

در فروشگاه آنلاین مواد غذایی کرمان با برند یاسین که دارای نماد اعتماد الکترونیکی که از وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران است میتوانید به صورت آنلاین از این فروشگاه کرمان ، محصولات غذایی و بهداشتی را به قیمت عمده خریداری کنید و از تخفیفات 10 تا 50 درصدی بهره مند شوید.


فروشگاه محصولات ارگانیک؛ چرا باید مواد غذایی ارگانیک مصرف کنیم؟

بعد از سال ها استفاده از سموم شیمیایی بالاخره انسان متوجه شده است باید از محصولات ارگانیک استفاده کند. سموم و کودهای شیمیایی را کنار بگذارد و دوباره مثل گذشته به جای استفاده از محصولات شیمیایی از کودها و سموم طبیعی استفاده کند.  با کودهای شیمیایی محصولاتی به ظاهر زیباتر و بزرگتر و ظاهری بسیار سالم داریم و با سموم شیمیایی دیگر از حشرات خبری نیست، ولی  با همین سموم که از طریق مواد غذایی وارد بدن مان می کنیم خودمان را هم  با رنج و هزینه بسیار به نام بیماری محکوم به کشتن تدریجی می کنیم.

 

چرا باید محصولات ارگانیک را بشناسیم؟

محصولات ارگانیک محصولاتی است که بدون استفاده از سموم و کودهای شیمیایی در مزرعه یا باغ رشد داده می شود.

به دلیل انباشت یا همان جمع شدن سموم در خاک و حتی بذر گیاه از سموم شیمیایی برای داشتن یک محصول صددرصد ارگانیک؛ هر نوع سبزی، میوه، صیفی جات، غلات، حبوبات باید حداقل بین 8 تا 10 سال با استفاده از کودها و سموم طبیعی پرورش داده شود تا محصول به دست آمده کاملا از مواد شیمیایی تخلیه شود.

 

انواع کود و سموم ارگانیک

کودهای ارگانیک شامل زیستی، حیوانی، گیاهی، کمپوست و امثال آن است. بعضی از این کودها را می توانیم در خانه تهیه کنیم. اگر باغچه یا حتی یک ایوان و تراس دارید و می خواهید سبزی یا میوه ای در آن پرورش دهید با یک جست و جوی ساده در اینترنت با نحوه درست کردن این نوع کود خانگی آشنا خواهید شد.

 

هر چند بهتر است وقتی از باقیمانده مواد غذایی استفاده می کنید از نوع ارگانیک باشند تا سمی وارد خاک باغچه یا گلدان هایتان نشود.

 

هم اکنون شرکت هایی هستند که انواع کودهای طبیعی یا ارگانیک و حتی سموم ارگانیک را تولید می کنند.

 

گفته معروف پزشک نامدار ایرانی ابو علی سینا که حالا دیگر یک دانشمند بین المللی است بهترین تعریف از سلامتی است: «غذای شما دوای شماست و دوای شما غذای شماست.» چرا که ارتباط مستقیمی بین تغذیه و سلامت یا بیماری وجود دارد. حالا فکرش را بکنید که ناراحتی معده هم داشته باشید. در این صورت حتی نمی توانید از غذاها یا داروهایی که حالتان را خوب کند استفاده کنید.

 

تجربه فردی خودم و دوستان و خویشاوندان نزدیک حداقل به من ثابت کرده است وقتی تغذیه خوب و سالمی داشته باشیم کمتر بیمار می شویم. در صورت بیمار شدن مدت بیماری بسیار کوتاه است و سریع تر خوب می شویم. مسلما وقتی بیمار نشویم به استفاده از داروهای شیمیایی که عوارض زیادی دارند و گاهی خود منشا بیماری دیگری می شوند نیازی نخواهد بود.

 

مطالعات هم نشان داده است سلامت انسان امروزی به دلیل زندگی در مناطق دارای آب و هوای آلوده به شدت در معرض خطر است. کنترل ورود سموم از طریق ریه و پوست برای بیشتر ما که در مناطق شهری زندگی می کنیم تقریبا مشکل است. ولی حداقل می توانیم کاری کنیم که با خوردن غذای مناسب به بدن کمک کنیم تا این سموم را از بدن دفع کند تا در نتیجه تجمع آنها بیمار نشویم.

 

تحقیقات نشان داده است افرادی که در محیط های آلوده زندگی می کنند، بیشتر در معرض بیماری های خطرناکی مثل انواع سرطان قرار دارند. در عین حال همین تحقیقات ثابت کرده است با داشتن یک تغذیه سالم حتی در افرادی که سابقه ژنتیکی بیماری های خطرناک دارند، می توان طول عمری همراه با سلامتی جسمی و روحی داشت و به بهترین شکل از زندگی لذت برد.

 

تهیه و تولید محصولات ارگانیک

خوشبختانه طی سالهای اخیر در ایران نیز بعضی از تولید کنندگان، کشاورزان و باغداران محصولات ارگانیک پرورش می دهند و فروشگاه سبزی آباد عرضه کننده محصولات سالم در کرمان، کاملا ارگانیک و فروشگاه محصولات طبیعی کرمان می باشد.

 

سبز آباد بزرگترین فروشگاه محصولات ارگانیک کرمان که میتوانید در آن از ارگانیک بودن محصولات اطمینان داشته باشید و به صورت فروش آنلاین در دسترس تان می باشند.

 

چرا که با یک دمنوش بابونه  یا آویشن که کمتر از 5000 تومان هزینه دارد، به راحتی می توانید از سرماخوردگی پیشگیری کنید. در غیر این صورت بجز ماندن در خانه خیلی مواقع مجبور هستید حداقل بین 100 تا 150 هزار تومان هزینه درمان یک سرماخوردگی ساده را پرداخت کنید.

 

برای سلامتی و بیمار نشدن تنها یک راه وجود دارد و آن مصرف مواد غذایی ارگانیک است.

 

 


طراحی سایت، فروشگاه اینترنتی و بهینه سازی سئو سایت

با افزایش تعداد سایت‌ها و به‌ خصوص فروشگاه‌های اینترنتی، اهمیت سئو برای قرارگرفتن سایت آن‌ها در صفحه اول گوگل و افزایش فروش، بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گرفته است.

 

چرا سئو اهمیت پیدا کرد؟

تا چندی پیش، اگر شخصی قصد راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی داشت، با به کاربردن تعداد کلمات زیاد در سایت و بدون در نظر گرفتن هیچ‌گونه اصولی، به راحتی رتبه سایت خود را افزایش می‌داد؛ اما با افزایش تعداد سایت و تکنولوژی گوگل، اصول و تکنیک‌های بهینه‌سازی سایت به‌شدت تغییر پیدا کرد و دیگر مانند گذشته نمی‌توان در طول یک شب به جایگاه برتر گوگل دست پیدا کرد. از این‌رو، اگر فروشگاهی قصد دارد سایت خود را به‌صورت اصولی بهینه کند تا به فروش بیشتری دست باید، باید با اصول و تکنیک‌های سئو آشنایی داشته باشد.

گوگل تکنیک‌ها و اصولی را برای بهینه‌سازی سایت بیان کرد که همه آن‌ها در قالب سئو بیان می‌شود. سئو فقط شامل یک تکنیک خاص نیست، بلکه شامل اقدامات و تکنیک‌هایی متعددی است که همه آن ها در کنار هم در افزایش رتبه سایت تأثیرگذار است.

 

هدف سئو چیست؟

هدف اصلی سئو، بهینه‌سازی سایت از نظر تگ و ساختارهای به‌کاررفته به‌منظور افزایش رتبه در گوگل است. مهم‌ترین نکته‌ای که باید در نظر داشت، فعالیت‌های سئو کاملا زمان‌ بر است و برای به دست آوردن نتیجه مطلوب وهدف باید صبر و تلاش کرد.

افزایش بازدید سایت

افزایش فروش سایت

برندسازی سریع

افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو

 

در سئو دقیقا چه فعالیت‌هایی انجام می‌شود؟

سئو سایت یا SEO  یک اصطلاح تخصصی در حوزه طراحی و آماده‌سازی سایت است که از مخفف سه کلمه انگلیسی Search Engine Optimization   برگرفته شده است.

 

این نشان می‌دهد که اصطلاح سئو و بهینه‌سازی وب سایت باید برای موتورهای جست‌وجو و بر مبنای استاندارد آن‌ها انجام شود.

 

حالا برای افزایش فروش سایت شما باید سرنخ‌هایی به ربات خزنده موتور جست‌وجو یا همان خزنده گوگل بدهید تا بداند که محتوای شما در مورد چیست و ساختار کلی آن را درک کند.

 

بنابراین وجود بخش‌های زیر در محتوای شما ضروری است:

  • قسمتی که عنوان مطلب را نشان دهد که برای کاربر و موتور جست‌وجو قابل درک باشد (title)
  • قسمتی که توضیحات کوتاهی از محتوا باشد (meta description)
  • قسمت هایی که پل ارتباطی محتوا با یک موضوع خاص باشند (keywords)
  • قسمت هایی که معرفی کننده تصاویر استفاده شده در محتوا باشند (alt)
  • قسمت هایی که ارتباط صفحه مورد نظر را با صفحات داخلی یا خارجی نشان دهند (Link building)

 

پس عنوان جمع بندی، سئو و بهینه‌سازی سایت یعنی استفاده از ابزارهای خاص تعریف شده در محتوای سایت برای نشان دادن ارتباط آن به یک موضوع خاص و قابل درک کردن محتوا برای خزنده موتور جست‌وجو.

 

حالا کسانی که به فکر بهینه‌سازی سایت خود هستند، برای سهولت کار می‌توانند تقسیم‌بندی مختلفی روی آن انجام دهند که معروف‌ترین آن سئوی داخلی سایت و سئوی خارجی سایت است:

 

On page SEO

سئو داخلی سایت تمامی مواردی را شامل می‌شود که در بخش داخلی سایت و مرتبط با خود آن هستند. در حقیقت هر چیزی که در مرز داخلی سایت قرار دارد و می‌توان روی آن تغییراتی اعمال کرد که موتور جست‌وجو و کاربر ارتباط بهتری با محتوای آن داشته باشند، در این حوزه قرار می‌گیرند. مواردی مانند لینک خارجی هم که در خارج از سایت انجام می‌شوند اما نتیجه آن روی رتبه سایت در موتورهای جست‌وجو تأثیرگذار است به‌عنوان بخشی از آن پیج سئو در نظر گرفته می‌شود.

 

Off page SEO

سئوی خارجی سایت شامل مواردی می‌شود که نتیجه آن به‌صورت غیر مستقیم به ساختار سایت بر می‌گردد، اما تغییری در ساختار کلی سایت یا محتوای آن ایجاد نمی‌کند. مثلاً ممکن است شما در شبکه‌های اجتماعی یا در انجمن‌ها به تبلیغات برای برند کسب‌ و‌کار خود بپردازید و از این طریق کاربر جذب کنید. برای این کار نیازی به تغییر سایت خود ندارید و تنها باید در شبکه‌های اجتماعی یا انجمن‌ها فعالیت کنید. اما در هر صورت نتیجه آف پیج سئو روی سئو سایت غیرقابل چشم پوشی است و در رتبه بندی نهایی تأثیر گذار است.

با درنظرگرفتن هر دو مورد و تغییراتی که روی سایت به وجود می‌آید، به‌طور کلی هر فرد برای بهینه‌سازی وب سایت خود باید موارد زیر را انجام دهد.

 

بهینه‌سازی محتوای سایت

باتوجه به اینکه محتوا اولین چیزی است که کاربر با آن مواجه می‌شود، طبیعی است که بهینه‌سازی آن هم برای موتورهای جست‌وجو و هم برای کاربران در اولویت است و باید ساختار آن کاملا بهینه باشد. محتوا یکی از مهم‌ترین مواردی است که حتی خود گوگل هم آن را به‌عنوان اصلی‌ترین فاکتور در تعیین رتبه نهایی سایت در موتورهای جست‌وجو معرفی می‌کند. شما هم برای بهینه‌سازی محتوای سایت باتوجه به اصول سئو سایت باید موارد زیر را رعایت کنید:

  • پیدا کردن کلمات کلیدی هدف و به کار بردن آن به تعداد مناسب
  • استفاده از کلمه کلیدی هدف در متا تگ‌ها مانند عنوان مطلب یا متا دیسکریپشن
  • نوشتن محتوای جذاب و زیبا از لحاظ ظاهری با استفاده از پاراگراف بندی و کوتاه کردن جملات
  • استفاده از محتوای اورجینال که خودتان نویسنده و تولید کننده آن باشید
  • استفاده از محتوای یونیک و اختصاصی که از هیچ سایتی کپی برداری نشده باشد
  • به کاربردن محتوای غیر متنی مانند تصاویر و ویدیوها یا موشن گرافیک
  • نوشتن محتوای مفید برای پاسخ دادن به سؤالات و ابهامات کاربران یا راهنمای خرید آن‌ها در یک محصول خاص
  • به کاربردن محتوای تحقیقی که نتیجه یک تحقیق و آزمایش خاص باشد
  • نوشتن محتوای بی‌طرفانه به منظور پاسخ به سؤال کاربران بدون تعصب فردی.

 

در بحث آماده‌سازی محتوا برای سئو سایت دو نکته دیگر هم وجود دارد. اصولاً مقالات بلند از طرف موتورهای جست‌وجو مورد استقبال قرار می‌گیرند و رتبه بالاتری به دست می‌آورند، اما قطعی نیست. در ضمن زمانی‌که شما برای سایت خود محتوا می‌نویسید باید این محتوا برای کاربر باشد، نه اینکه صرفاً محتوا در سایت خود گذاشته باشید.

 

استفاده از کلمات کلیدی هدف و کلمات کلیدی مرتبط

یکی دیگر از بخش‌های مهم سئو داخلی سایت و به‌طور کلی سئو سایت شامل استفاده از کلمات کلیدی هدف است. کلمات کلیدی در حقیقت واژه‌ها و کلمات ترکیبی هستند که کاربران آن‌ها را جست‌وجو می‌کنند تا به پاسخ سؤال خود برسند. مثلاً اگر یک کاربر به‌دنبال پیدا کردن کفش ورزشی است در ساده‌ترین حالت ممکن کلمه کفش ورزشی را جست‌وجو می‌کند و شما در محتوای سایت خود باید این کلمه را بهینه کنید.

 

بهینه کردن محتوای یک سایت برای کلمات کلیدی هدف شامل موارد زیر می‌شود:

استفاده از کلمه کلیدی در عنوان مطلب و متا دیسکریپشن

  • استفاده از کلمه کلیدی در هدینگ ها
  • استفاده از کلمه کلیدی در ساختار url
  • استفاده از کلمه کلیدی در پاراگراف ابتدایی و انتهایی مقاله
  • استفاده استاندارد و هماهنگ از کلمه کلیدی

 

سئو سایت خود را به چه کسی بسپاریم؟

ما بر اساس بودجه‌ی شما بهترین گزینه را پیشنهاد خواهیم داد. همچنین اگر نیاز به طراحی وب‌سایت جدید یا بهینه‌سازی وب‌سایت فعلی و سئو خود دارید و می‌خواهید در کلمات کلیدی خاصی رتبه‌ی بهتری در گوگل به‌دست آورید ما می‌توانیم با بکارگیری اصول بهینه‌سازی موتورهای جستجو، در این راستا به شما کمک کنیم.

شرکت برنامه نویسی کُرند انجام‌دهنده خدمات سئو در کرمان است که بر تمامی فعالیت‌هایی که یک سایت لازم است برای افزایش رتبه خود در گوگل انجام دهد، به‌خوبی مسلط است. شما می‌توانید برای گرفتن مشاوره سئو و بهینه‌سازی سایت خود با شرکت تماس بگیرید.

کرند با بیش از 10 سال فعالیت در حوزه طراحی اپلیکیشن موبایل، سئو سایت و طراحی سایت در کرمان،  اقدام به اجرا و راه‌اندازی پروژه‌های ریز و درشت بسیاری کرده است.


نظر

منبع : گاز آرگون

گاز آرگون

گاز آرگون معمولا در کپسول های 5،10،20،40 و 50 لیتری و فشار 150 تا 200 بار به فروش می رسد.

استفاده از گاز آرگون بصورت مخلوط با متان در صنعت سیمان سازی جهت دستگاه x-ray
تا اواسط قرن بیستم میلادی و قبل از ساخته شدن ترکیبات شیمیائی گازهای نجیب سنگین ، دانشمندان تصور می کردند که گازهای نجیبی مثل آرگون هیچ ترکیب شیمیائی تشکیل نمی دهند .
از آنجائی که گاز آرگون جزء گازهای نجیب است هیچ ترکیبی از آن بصورت طبیعی وجود ندارد.
بنابراین رگولاتور گاز دارای فشار و سایزهای مختلفی می باشند که رگولاتور با توجه به مکانیزمی که دارا می باشد باید در محیطهای باز استفاده شود و برای محیط های بسته از نوعی رگولاتور ثانویه خاصی بنام بالانسر استفاده می شود این نوع رگولاتور گاز فاقد سیستم قطع بالا شات اف سیستم قطع پایین و همچنین ونت می باشد.

مواردی که می بایست در یک رگولاتور گاز مورد توجه قرار گیرد.

فشار خروجی رگولاتور گاز : فشار خروجی رگولاتور را مشتری و کارشناسی که قرار است از رگولاتور گاز استفاده نماید بنا به فلویی ( شدت جریان ) که مورد نیازش می باشد، تعیین می کند که در این صورت بسته به فشار خروجی از رگولاتور ممکن است رگولاتور یک مرحله ای One Stage مناسب باشد و یا رگولاتور دو مرحله ای Double Stage
نام دیگر رگولاتور گاز همان مانومتر گاز می باشد. مانومتر نام آزمایشگاهی این وسیله می باشد.
استفاده از گاز آرگون در ساخت جواهرات و طلاسازی
گاز آرگون سومین عضو از خانواده گازهای نجیب ( بی اثر ) در جدول تناوبی است که با فرمول شیمیایی AR و عدد اتمی 18 نشان داده شده است.
استفاده از گاز آرگون در دستگاه های شناسائی و آنالیز مواد در آزمایشگاه ها

گاز نیتروژن با خلوص 99.9999% گرید 6 ، 99.9995% گرید 5.5 و 99.999% گرید 5 به فروش می رسد.

یکی از معروفترین و پرکاربردترین ترکیبات گاز نیتروژن گاز هوای خشک و یا هوای فشرده Z-Air می باشد که از 20.5% گاز اکسیژن و 79.5% گاز نیتروژن تشکیل شده است.
استفاده از گاز نیتروژن در نگهداری پایدار از نمونه‌های زیستی در بیولوژی
گاز آرگون گازی بی بو، بی رنگ، بی مزه، غیرسمّی و خنثی است .
غلظت گاز آرگون موجود در پوسته زمین و آب دریا به ترتیب 1?2 و 0?45 جزء در میلیون است

شرکت فاران صنعت جهت تعامل بیشتر با مشتریان و آسایش و راحتی مصرف کنندگان حاضر به تعویض کپسول های پر با کپسول های خالی مشتریان و هم چنین شارژ در کپسول های آن ها می باشد.

کلاهک نقش بسیار مهمی در حفاظت از شیر کپسول و در نتیجه جلوگیری از خطرات احتمالی ایفا می کند و از الزامات مهم در جهت جابجائی و حمل نقل کپسولها، داشتن کلاهک می باشد بطوری که تیم کنترل کیفیت شرکت فاران صنعت در صورتی که کپسولی فاقد کلاهک باشد اجازه ی تخلیه و بارگیری را صادر نمی کند.
کپسول های یکپارچه ( بدون درز ) : این کپسولها از یک قطعه ورق یک تکه تهیه شده و هیج گونه جوش و برشی در بدنه آن ها مشاهده نمی شود.
شرکت فاران صنعت جهت تعامل بیشتر با مشتریان و آسایش و راحتی مصرف کنندگان حاضر به تعویض کپسول های پر با کپسول های خالی مشتریان و هم چنین شارژ در کپسول های آن ها می باشد.
منبع : گاز آرگون

تقریبا" نزدیک به یک درصد اتمسفر زمین از گاز آرگون تشکیل شده است .
گاز آرگون سومین عضو از خانواده گازهای نجیب ( بی اثر ) در جدول تناوبی است که با فرمول شیمیایی AR و عدد اتمی 18 نشان داده شده است.

گاز R410a از 50% گاز R125 ( پنتا فلوئورو اتان ) و 50% گاز R32 ( دی فلوئورو متان ) تشکیل شده است .

R410a : (50% R-32 (CH2F2), 50% R-125 (CHF2CF3))
گاز R410a در سیلندرهای یکبارمصرف 11.3 کیلوگرم و به رنگ یاسی به مشتریان عرضه می شود.
گاز آرگون یک گاز بی اثر است و بدلیل پایداری در محیط های آبی هیچگونه مشکلی را به وجود نمی آورد ولی اگر میزان این گاز در هوا افزایش یابد باعث خفگی می شود.
در صورتی که سیلندر خریدار نیاز به خدمات داشته باشد و یا خیلی قدیمی باشد ما به التفاوت قیمت سیلندر و هزینه خدمات آن محاسبه و در صورت حساب فی مابین لحاظ می گردد.
شرکت فاران صنعت در ساخت پالت ها بسته به ابعاد پالت از پروفیل 70،60 و گاها ناودانی استفاده می کند.

گاز هلیوم یک گاز صد در صد وارداتی است و امکان تولید این گاز در ایران مقدور نمی باشد لذا مشتریان گرامی در صورت داشتن سیلندر می بایست سیلندر خالی را به شرکت فاران صنعت بدهند و سیلندر پر تحویل بگیرند که این عمل در اصطلاح معاوضه سیلندری می باشد.

نکته حائز اهمیت و فوق العاده مهم این است اگر اپراتور دقت لازم را به عمل نیاورد مثلا بخواهد رگولاتور گاز آتشزایی مثل هیدروژن را برای کپسول گاز اکسنده ای مثل اکسیژن تست کند ممکن است خطرات جبران ناپذیری حادث شود.
شرکت فاران صنعت جزء معدود شرکت های در ایران است که ساخت سنتی پالت ها را کنار گذاشته و به جای اینکه تیوپ ها در قسمت منیفولد پالت به کمک جوش به هم وصل شوند از اتصالات با کیفیت بالا جهت این مهم کمک گرفته که در کیفیت و طول عمرپالت ها موثر می باشد.
گاز هیدروژن یک گاز آتش زا است و سیلندرهای این گاز دارای شیر چپگرد می باشد در حالیکه گاز نیتروژن به دلیل بی اثر بودن دارای شیر راستگرد است .
شرکت فاران صنعت در ساخت پالت ها بسته به ابعاد پالت از پروفیل 70،60 و گاها ناودانی استفاده می کند.
در صورتی که سیلندر خریدار نیاز به خدمات داشته باشد و یا خیلی قدیمی باشد ما به التفاوت قیمت سیلندر و هزینه خدمات آن محاسبه و در صورت حساب فی مابین لحاظ می گردد.

رگولاتور Regulator به معنای تنظیم کننده ( تعدیل کننده، آلت تعدیل ) و مانومتر Manometer به معنای فشارسنج یا آلت سنجش فشار می باشد.
پالت های سیلندری تهیه شده توسط شرکت فاران صنعت دارای اتصالات از جنس استنلس استیل (S.S) می باشد و با توجه به حساسیت تیم فنی و مهندسی شرکت فاران صنعت ترجیحا از اتصالات کره ای در ساخت پالت ها استفاده می شود مگر مشتری به درخواست خود خواستار اتصالات ایرانی باشد ( در ساخت پالت های سیلندری شرکت فاران صنعت به هیچ وجه از اتصالات چینی استفاده نمی شود ).
گاز آرگون نیز همانند گاز نیتروژن و گاز اکسیژن در صنعت از طریق جداسازی اجزاء تشکیل دهنده هوا ( تقطیر جزء به جزء هوای مایع ) تهیه می شود.
گاز پی 10 ( گاز P10 ) از ترکیب 10% گاز متان و 90% گاز آرگون تشکیل شده است که در دستگاه های X-Ray در صنعت سیمان سازی بسیار پرکاربرد بوده و مورد استفاده قرار می گیرد.
از تماس مستقیم پوست با آرگون مایع نیز باید خودداری کرد چون سبب سوختن پوست می شود ( سرمای فوق العاده بالائی در اثر تغییر فاز آرگون و تبدیل آن به گاز بوجود می آید )



سرمایه گذاری در ترکیه – اگر مایل به سرمایه گذاری در ترکیه هستید، می توانید با خرید 25 درصد از سهام شرکت BOGINI در مدت کوتاهی سرمایه خود را چندین برابر کنید. طبق آمارها کشور ترکیه در بین کشورهای جهان بیستمین کشور پیشرفته صنعتی محسوب می شود. این کشور به خاطر دسترسی به بازار اروپا و خاورمیانه (کشورهای عربی) یکی از گزینه های مناسب برای سرمایه گذاری می باشد.

محصولات بگینی در ابتدا فقط شامل اکسسوری خودرو (کاورهای ریموت خودرو) بود. تولید این محصولات در سال 2016 آغاز شد و امروز شامل چندین مدل مختلف می باشد. در این زمینه تنها دو شرکت دیگر فعالیت می کنند. شرکت تیونینگ منصوری در آلمان و کمپانی AWAIN در فنلاند که قیمت محصولات آنها بسیار بالاتر از محصولات شرکت BOGINI می باشد.

 

شرکت BOGINI به منظور گسترش فعالیت های خود 25 درصد از سهام خود را واگذار می کند. شخص خریدار به صورت مشخص صاحب 25 درصد شرکت و سود آن به صورت مادام العمر خواهد شد. این روند شامل یک قرار داد مشارکت مدنی به صورت محضری در ایران و ثبت شرکت در ترکیه می باشد. 

مبلغ پایه: 240.000 دلار آمریکا می باشد.

از آنجا که بیشتر محصولات BOGINI اکسسوری هایی از جنس طلا و نقره و سنگ های قیمتی هستند، می توان کشورهای عربی را بهترین گزینه برای بازار فروش دانست. کشورهای دبی، کویت، عمان و قطر، چهار کشور اصلی هستند که می توانند بازار بسیار خوبی برای ارائه محصولات خاص این شرکت باشند.