سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انبار مواد غذایی

نظر

آینه دستشویی در این سال‌ها فقط مختص آینه نیست و شامل باکس (کمد) برای نظم دهی محیط دستشویی و طبقاتی با کاربرد تزئینی و نظم دهی می‌باشد.

آینه دستشویی با نام‌های آینه پی‌وی‌سی و آینه باکس نیز در بازار شناخته می‌شوند.

استفاده از چوب و مشتقات چوبی برای سرویس دستشویی از لحاظ بهداشتی اشتباه بوده و باعث رشد قارچ و باکتری در منافذ چوب می‌شود همچنین استفاده از چوب در محیط‌های مرطوب طول عمر زیادی ندارد و بعد از گذشت مدت زمانی باد کرده و خراب می‌شودبهترین جنس برای استفاده در سرویس دستشویی صفحه‌های فومیزه (ورق پی وی سی)می‌باشد ورق‌های فومیزه به لحاظ دارا بودن سطحی صاف و صیقلی و ماهیت پلاستیکی آنآنتی باکتریان است. همچنین در تولید آینه پی‌وی‌سی تمام منافذ لبه‌های کار بتونه شده ودر نهایت یک لایه رنگ پلی ارتان نیز کل کار را پوشش داده پوشش رنگ نیز باعث یکپارچگی سطح کار می‌شود که از لحاظ بهداشتی شرایط را ایده آل می‌کند. همچنین آینه‌های دستشویی ساخته شده از پی وی سی صد در صد ضد آب بوده و در محیط‌های مرطوب تغییر حالت نمی‌دهد

شرکت صنعت و هنر تجسم با دارا بودن سه واحد تولیدی در ضمیمه تولید آینه توانسته با بیش از پنجاه مدل آینه دستشویی در اندازه و قیمت‌های مختلف نیاز طیف وسعی از هم‌وطنان را مرتفع سازد

شرکت صنعت و هنر تجسم با تکیه بر تیم خلاق و با تجربه خود، توانسته محصولات متنوع و با کیفیتی را در زمینه آینه روشویی به بازار عرضه کند. تیم ار ان دی شرکت در سال 95 بعد از نیازسنجی های انجام شده بر محیط دستشویی موفق به تولید محصول بدیع و تازه به نام “شاور” شد. شاور اولین آینه باکس پی وی سی بود که همراه با آینه روشویی سه آیتم لیوان ، جامایع و جای صابون رو در خودش جا داده بود. تجسم اولین شرکت تولید کننده ای بود که این مفهوم و این نیاز رو در محصولات خودش لحاظ کرد که همانطور که پیش‌بینی می‌شد بعد پیشتازی شاور دیگر شرکت ها دست به تولید چنین محصولاتی را زدند و اقلام مورد نیاز سرویس های دستشویی رو با آینه های دست شویی ادغام کردند. آینه باکس ها قالباَ در چند دسته تقسیم بندی میشوند.

برای مشاهده مدل های آینه دستشویی به سایت تجسم مراجعه کنید
http://tajasom.ir


نظر

نقاشی ساختمان

 

الف) سرویس نقاشی ساختمان در تهران در یاور  به ترتیب زیر انجام می‌شود
انجام کارهای لکه‌گیری و ترمیم بتونه‌ اولیه، سنباده کاری و آماده‌سازی برای آستر اولیه، اجرای لایه‌ اول آستر، لکه‌‌گیری و سنباده مجدد، اجرای لایه‌ دوم آستر، لکه‌گیری برای اجرای رنگ اصلی، پیاده‌سازی رنگ اصلی
ب) برخی از رنگ‌های اکریلیک قابل شستشو نیستند؛ اما کبال خود را ملزم می‌داند تا از رنگ‌های اکریلیک قابل شستشو استفاده کند.
پ) متخصصان نقاشی کبال معمولا برندهای رنگ سحر، هاویلوکس، هادی، پارس الوان، پارس بهار و پارس اطلس را برای نقاشی انتخاب می‌کنند.

 راهنمای قیمت

الف) قیمت نقاشی ساختمان بر اساس متراژ و کیفیت زیرسازی کار محاسبه می‌شود. 
ب) برای محاسبه هزینه‌ی نقاشی بر اساس متراژ، از ضرب طول در عرض اتاق‌ها استفاده می‌شود.
پ) هزینه‌ رنگ هم در قیمت‌ها لحاظ شده‌است؛ یعنی نیازی نیست رنگ را خودتان تهیه کنید و این کار بر عهده‌ی متخصص است.
ت) مواردی که خارج از سرویس روتین نقاشی کبال هستند و هزینه‌ی انجام آنها به صورت جداگانه دریافت می‌شود:

• هزینه زیرسازی بیش از حد معمول (ترک‌های عمیق، شکستگی‌های طولانی، سطح گچی و ...): هر مترمربع بین 1.5 تا 2 هزار تومان
• هزینه‌ جداکردن کاغذ دیواری: هر مترمربع 2 هزار تومان
• هزینه‌ رنگ آمیزی نرده: هر متر (طول) 12 هزار تومان
• هزینه‌ رنگ آمیزی حفاظ کرکره‌ای: هر مترمربع 24 هزار تومان
• هزینه‌ رنگ آمیزی رادیاتور: هر متر (طول) 12 هزار تومان
• هزینه‌ی کارهایی از قبیل رنگ آمیزی در ورودی، رنگ آمیزی در پارکینگ، رنگ آمیزی در محوطه، اجرای تکنیک‌های خاص نقاشی، جابجا کردن مبلمان، جداکردن پرده و مواردی از این دست، به صورت توافقی محاسبه می‌شود.
• هزینه نقاشی چارچوب پنجره‌ها به صورت جداگانه محاسبه و به قیمت نقاشی اضافه می‌شود. قیمت نقاشی هر واحد سطح از چارچوب پنجره معادل قیمت یک مترمربع از رنگ انتخابی است.

ث) حداقل سفارش نقاشی باید 150 هزار تومان باشد
ج) قیمت‌ها بر اساس نرخنامه‌ سال 1397 محاسبه شده‌اند.

کاشی کاری

امروزه کاشی و سرامیک به یکی از مهم ترین مصالح ساختمانی تبدیل شده است. هم برای تمیزی و بهداشت ساختمان ها اهمیت دارد و هم به زیبایی ساختمان کمک می کند. به خصوص اینکه در سال های اخیر، استفاده از سرامیک علاوه بر سرویس بهداشتی و آشپزخانه به عنوان کف پوش سالن پذیرایی و سایر اتاق ها هم رایج شده است. انتخاب کف پوش حمام نقش مهمی در تعیین حالت کلی دکوراسیون حمام دارد . در این مقاله ایده هایی برای انتخاب مناسب تر این کف پوش ارائه می گردد . کاشی های مورد استفاده در کف حمام در انواع کیفیت و رنگ و سایز و طرح و بافت و شکل وجود دارند و تنوع انتخاب را زیاد می نمایند . بهتر است کف پوش حمام از جنس سرامیک باشد زیرا هم بادوام تر است ، هم تمیز کردن آن راحت است ، هم نسبت به رطوبت حساس نیست و در موقع خیس شدن چندان لیز نمی باشد. حتما توجه داشته باشید سرامیک انتخابی برای حمام از نوع لیز نباشد . ممکن است خرید سرامیک های بدون لعاب ارزان تر باشند اما دقت کنید که این سرامیک ها سریع کثیف شده و به مراقبت زیادی نیاز دارند. لعاب ها مواد معدنی و سیلیسی هستند که به صورت یک لایه شیشه ای مانند در سطح خارجی سرامیک قرار می گیرند و البته یکی از دلایل لیزخوردن آدم ها و اشیا روی سرامیک همین لعاب است. لعاب ها انواع مختلفی دارند که به صورت مات یا براق دیده می شوند. هنگام خرید سرامیک برای کف باید دقت داشت که لعاب برق شیشه ای نداشته باشد چرا که سطح سرامیک را به شدت لیز می کند و احتمال سر خوردن در این شرایط زیاد خواهد بود. پس سرامیک های مات انتخاب بهتری برای کسانی است که نگران سرخوردن خودشان یا فرش هایشان روی سرامیک هستند. ابعاد سرامیک برای کف پوش باید هنگام انتخاب سرامیک اندازه آن را با مکان مورد نظر تطبیق داد. مثلا کف سرویس های بهداشتی باید اندازه کاشی را طوری انتخاب کرد تا بتوان شیبی مناسب برای تخلیه آب به درون کف شور به دست آورد

 مزایای یاور

·         نقاشان مجرب و حرفه‌ای

·         رعایت نظافت در طول نقاشی

·         قیمت مناسب و عادلانه

·         تضمین کیفیت نقاشی

 


نظر

افزایش تمرکز دانش آموزان بوسیله طراحی آموزشی پیک نوروزی و پیک آدینه

این روزها معلمان و سایر عوامل آموزشی می کوشند به کمک طراحی آموزشی در زمینه های مختلف درسی راهکارهایی را جهت ارتقای قدرت تمرکز و دقت دانش آموزان به کار گیرند.

طراحی آموزشی در زمینه های مختلف به معلمان کمک می کند که با تدوین سناریوی تدریس و الگوهای برتر سطح علمی دانش آموزان بالاتر رفته و تدریس و فعالیت های کلاسی با کیفیت بسیار بالاتری صورت بگیرد.

طراحی آموزشی که همان طرح درس در راستای معماری نوین تدریس است می تواند در بسیاری از اوقات راهگشای دانش آموزان در فرایند یاددهی و یادگیری شود. اگر طراحی آموزشی با دقت و کیفیت بالا تدوین گردد دانش آموزان و معلمین می توانند با یکدیگر تعاملی سازنده داشته باشند و در راستای سند تحول بنیادین و چشم انداز بیست ساله آموزش و پرورش گام های بسیار موثری بردارند.

اما اگر طراحی آموزشی به صورت علمی و استفاده از تجارب همکاران تنظیم نشده باشد نه تنها کمکی به دانش آموزان و معلمین نمیکند ، بلکه فرایند یاددهی و یادگیری را بسیار سخت و دشوار می سازد.

 

طراحی آموزشی و طرح درس بر اساس معماری نوین تدریس ارتباط تنگاتنگی با هم دارند و هر دو در راستای فعالیت های آموزشی و الگوهای برتر تدریس معلمان طراحی و تنظیم می گردند.

یکی از موارد دیگری که به تمرکز دانش آموزان کمک می کند پیک نوروزی است. پیک نوروزی همانطور که از نامش پیداست مجموعه تکالیف مورد نظر معلمان برای دانش آموزان در ایام تعطیلات عید است. همانطور که می دانیم دانش آموزان علاوه بر تعطیلات نوروز که نزدیک به دو هفته است ، چند روزی را هم خودشان تعطیل می کنند .

که این امر باعث فاصله گرفتن آنها از درس و مدرسه می شود. اینجاست که پیک نوروزی به داد بچه ها می رسد. دانش آموزان با حل روزانه مسائل و سوالات پیک نوروزی به صورت روزانه با کتاب و درس سر و کار دارند و به ناچار گاهی از اوقات به سبب حل برخی از مسائل به کتاب درسی مراجعه می کنند.

به راستی پیک نوروزی ایده ای بسیار قوی و بزرگ به جهت افزایش قدرت تمرکز و توجه دانش آموزان در ایام نوروز بوده است.

دست اندر کاران تعلیم و تربیت می بایست علاوه بر اینکه تکالیف مربوط به پیک نوروزی را هر سال بیش از پیش اجرا نمایند . باید در جهت به روز رسانی فعالیت های مربوط به پیک نوروزی نیز کوشا باشند.

نکته آخر در رابطه با نقش پیک آدینه در افزایش قدرت توجه و تمرکز دانش آموزان در روزهای جمعه و تعطیلات آخر هفته است. معلمان برای دور نشدن دانش آموزان در ایام تعطیلات پایان هفته پیک آدینه را در نظر می گیرند. استفاده از راهکار طراحی پیک آدینه می تواند کمک شایانی در راستای ارتقای سطح علمی دانش آموزان نماید.

پیک آدینه نوعی تکلیف متنوع است که شامل بخشی از همه دروس خوانده شده در طول هفته می شود. و معلمان با ارائه پیک آدینه به دانش آموزان می توانند علاوه بر افزایش قدرت توجه دانش آموزان به تکالیف درسی زمینه مشارکت دانش آموزان با یکدیگر و مشارکت اولیای دانش آموزان با آنها را فراهم نمایند.

با اینکه تاریخچه پیک آدینه زیاد نیست و چند سالی از بوجود آمدن آن بیشتر نمی گذرد ، اما این نوع تکلیف توانسته است خیلی زود جای خود را در میان جامعه معلمین و دانش آموزان و بخصوص دانش آموزان ابتدایی باز کند.

بانک فایل پژوهشی معلمان با ارائه مجموعه تکالیف آماده پیک نوروزی و پیک آدینه و همچنین صدها نمونه طراحی آموزشی راهنمای قابل اعتمادی برای دانش آموزان و معلمان می باشد . و معلمان و دانش آموزان می توانند با مراجعه به این سایت نیاز های آموزشی خود را برطرف نمایند.

منبع : بانک فایل پژوهشی معلمان


نظر

فیلم آموزش ماتریکس در طراحی طلا و جواهر با رایانه

آموزش طراحی طلا و جواهر، برای ورود به بازار طراحی طلا و جواهر الزامی است. آموزش های آنلاین طراحی طلا و جواهر با فیلم های آموزشی شیوه ای نوین در یادگیری حرفه ای است که در بین هنرجویان بسیار محبوب شده است. نرم افزارهای متعددی برای آموزش طراحی طلا و جواهر عرضه شده که از این میان ماتریکس بیش ازنرم افزارهای دیگر طرفدار پیدا کرده است. فیلم آموزش ماتریکس هم اکنون توسط طراح بین المللی طلا و جواهر” سالار پور ایمانی” آماده ارائه به هنرجویان است. برای حضور در بازار طراحی طلا و جواهر اولین گام ها را محکم بردارید. آموزش فیلم ماتریکس یک راه تضمین شده برای ورود به دنیای حرفه ای های طلا و جواهر است.
طراحی جواهرات با ماتریکس

ماتریکس چیست؟

تری دی مکس ، آرت کم، راینو سالیدورک و ماتریکس برخی از نرم افزارهای کاربردی در حوزه طراحی طلا و جواهر هستند که هر کدام قابلیت های مختلفی را دارا هستند. نرم افزار ماتریکس ( Matrix ) همواره بیش از ابزارهای دیگر در بین هنرجویان محبوب بوده است. علت محبوبیت ماتریکس سهولت یادگیری و ابزارهای حرفه ای موجود در این نرم افزار است. در واقغ هنرجویان می توانند همه نکات حرفه ای را از طریق فیلم آموزش ماتریکس به سادگی فرا گفته و مقدمات ورود به بازار طراحی طلا و جواهر را به درستی پایه ریزی کنند.

نرم افزار طراحی طلا و جواهر ماتریکس دارای ابزارهای دیجیتالی کاملی است که برای طراحی و مدلسازی سنگ های قیمتی و فلزات با ارزش مورد نیاز است. فضای ماتریکس شباهت زیادی به دنیای واقعی داشته و طراح کنترل کاملی بر روی جوانب مختلف کار خواهد داشت. سفارشی سازی محیط کار، ارائه آیتم های زیبا، پیش نمایش طرح نهایی، تبدیل طرح های دو بعدی به سه بعدی و سرعت در طراحی از ویژگی های انحصاری ماتریکس است.


نظر

غرفه سازی نمایشگاهی و دکوراسیون داخلی "رایکانس"
گروه طراحی، مشاوره و مهندسی “رایکانس” با تجربه سال‌ها حضور حرفه‌ای در حوزه غرفه سازی نمایشگاهی و دکوراسیون داخلی، با اجرای پروژه‌های متعدد و همچنین خلاقانه با حداکثر اثربخشی در مخاطبان و برخورداری از نیروهای متخصص، مجرب و خوش فکر به فعالیت می پردازد. رایکانس با ساختار مهندسی قوی، توانایی‌های مدیریتی بالا، تیم اجرایی مجرب و متخصص، امکانات و تجهیزات مدرن، قادر است خدماتی با کیفیت رقابتی و بهای مناسب در زمانی کوتاه به مشتریان ارائه دهد.

فعالیت‌های رایکانس به طور اختصاصی در حوزه غرفه سازی و دکوراسیون نمایشگاهی در 5 گروه اصلی زیر متمرکز شده است::
1.طراحی و ساخت خلاقانه غرفه‌های خودساز
حضوری قدرتمند با خلق فضایی خاطره‌انگیز و بیادماندنی!
دیدگاه رایکانس توجه به جدیدترین سبک‌های مدرن معماری جهانی است؛ طرح‌های خلاقانه و تاثیرگذار.
تیم ایده‌پردازی و طراحی رایکانس، با تلفیق تجربه، خلاقیت و شناخت هنر معماری و مخاطب ایرانی، آثاری متنوع و در عین حال منحصر به فرد برای هر برند طراحی می‌نماید تا تصویری خاطره‌انگیز و بیادماندنی از برند شما در ذهن مخاطبانتان باقی مانده و خواست شما از آن نمایشگاه را برآورده سازد.

2.طراحی و ساخت غرفه‌ با سیستم‌های پیش‌ساخته
غرفه‌سازی با سیستم پیش‌ساخته ایجاد فضایی است که بصورت هم شکل برای استقرار کلیه مشارکت‌کنندگان ساخته شده و امکان افزودن تجهیزات، مبلمان و تبلیغات محیطی به فضای غرفه نیز وجود دارد. در این نوع غرفه‌سازی با طراحیِ خلاقانه محیط، تمام امکانات لازم برای یک حضور موثر، جذاب و باصرفه اقتصادی در اختیار شما قرار می‌گیرد. 

3.طراحی و ساخت غرفه‌های ترکیبی (خودساز و پیش‌ساخته)
غرفه‌سازی ترکیبی راهکاری مناسب برای شرکت‌کنندگانی است که به صورت گروهی در مناسبت‌ها حضور می‌یابند و یا به صورت مکرر و دوره‌ای در نمایشگاه‌های گوناگون شرکت می‌نمایند. این نوع غرفه‌ها در طراحی و ساخت از یک ایده کلی تبعیت نموده و به صورت هم‌شکل و با ترکیب دو روش غرفه‌سازی خودساز و پیش‌ساخته طراحی و ساخته می‌شوند. 

4.طراحی و ساخت خلاقانه استندهای تبلیغاتی
شاخص کردن یک محصول در فضاهای نمایشگاهی و همچنین طراحی و ساخت ابزاری که با این فضا سازگار بوده و با اشغال کمترین فضا و حداکثر جذابیت، بتواند تبلیغات یا محصولات شما را در معرض نمایش مشتریان قرار دهد، نقش موثری در توسعه فروش نمایشگاهی خواهد داشت؛ یکی از این ابزارها استندهای تبلیغاتی هستند!
طراحی و ساخت استندهای تبلیغاتی و نمایش محصول خلاقانه، جذاب و اثربخش یکی دیگر از توانمندی‌های رایکانس است.

5.تامین تجهیزات و ملزومات نمایشگاهی
رایکانس با دارا بودن تمامی تجهیزات و ملزومات نمایشگاهی در انبار مرکزی خود، مجموعه‌ای کامل و باکیفیت از تمامی وسایلی که برای برگزاری و یا شرکت در یک نمایشگاه لازم دارید را فراهم آورده است.

رایکانس هم اکنون با فعالیت در کلیه سایت های نمایشگاهی شهرستان ها و تهران از جمله نمایشگاه بین المللی تهران، برج میلاد، هتل المپیک، مصلی امام خمینی (ره)، سالن همایش های رازی، پژوهشگاه نفت، سالن حجاب، بوستان گفتگو و ... همگام با استاندارد های بین المللی و همراه با کلیه نام های تجاری و شرکت های معتبر می باشد.