سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انبار مواد غذایی

لزوم استفاده از صرافی معتبر در هنگام خرید و فروش ارز دیجیتال

 

اگر از جمله افرادی هستید که قصد دارید وارد دنیای ارز های دیجیتال شده و سرمایه گذاری در این بازار پر سود را تجربه کنید، حتما می دانید که برای انجام این کار نیاز به استفاده از ابزار ها و سرویس هایی مانند صرافی های ارز دیحیتال، کیف پول دیجیتال و مواردی از این قبیل دارید. در این مطلب ما می خواهیم لزوم استفاده از صرافی معتبر در هنگام خرید و فروش ارز دیجیتال را برای شما معرفی کنیم تا بتوانید یک خرید یا فروش امن، پر سرعت و با مناسب ترین قیمت داشته باشید.

 

 

پول خود را در محلی امن و مطمئن قراردهید

احتمالا با صرافی های ارز های عادی مانند دلار و یورو آشنایی دارید. این صرافی ها اغلب مغازه هایی در سطح شهر هستند که در آن ها تبدیل ارز انجام می شود. این صرافی ها اما با این که تماما به دوربین های امنیتی، آژیر پلیس و یا شیشه های جدا کننده مقاوم مجهز هستند اما همیشه با خطر سرقت شدن رو به رو هستند. احتمالا شما هم هر از چند گاهی خبر سرقت از یک صرافی را در اخبار مشاهده کرده اید. در این میان یک نکته در این خبر ها وجود دارد. تعداد صرافی های بزرگ و بسیار امن و معتبری که مورد سرقت قرار می گیرند در مقایسه با صرافی های محلیو کوچک تر بسیار کمتر است. در واقع حمله به صرافی ها کوچک که ضرایب امنیتی پایین تری دارند به مراتب آسان تر است. به همین دلیل این گونه صرافی ها همیشه بیشتر در خطر هستند.

در بخش ارز های دیجیتال هم همین موضوع وجود دارد. در این بخش تنها نوع حمله فرق دارد. در صرافی های ارز دیجیتال به جای آن که حمله از نوع فیزیکی باشد، از نوع سایبری بوده و به سایت صرافی حمله می شود. در خبر های منتشر شده درباره هک شدن صرافی های ارز دیجیتال نیز اغلب صرافی های کوچک تر مورد حمله قرار می گیرند و خیلی کم پیش آمده است که صرافی های اصلی مورد حمله قرار گیرند. 

پس اگر می خواهید پول خود را در یک صرافی قرار دهید و با آن به خرید و فروش بپردازید بهترین گزینه برای شما استفاده کردن از صرافی های بسیار معتبری می باشد که خودشان را ثابت کرده اند و می توان از امنیت آن ها اطمینان داشت. همچنین صرافی های بزرگ معمولا برای کاربرانشان امکاناتی را فراهم می کنند که در دیگر صرافی ها وجود ندارد. پس شما با قرار دادن پول خود در یک صرافی آنلاین معتبر می توانید هم از امنیت سرمایه خود مطمئن باشید و هم از امکانات فراوان صرافی استفاده کنید.

 

سیگنال ارز دیجیتال چیست؟

سیگنال ارز دیجیتال یک نمودار است که در آن وضعیت یک ارز نشان داده می شود. در این نمودار به کاربران نشان داده می شود که در چه محدوده قیمتی خرید کنند و یا در چه محدوده قیمتی ارز خود را بفروشند. همچنین پیش بینی های قیمتی هم برای کاربران منتشر می شود تا بدانند ریسک سرمایه گذاری چه مقدار است و بتوانند محاسبه کنند که در بدترین و بهترین حالت ممکن است چه اتفاقی برای سرمایه گذاری آن ها رخ دهد. این سیگنال های ارز دیجیتال توسط افراد بسیار حرفه و تحلیلگران بسیار با سابقه و همچنین کاپیوتر های تحلیلگر قدرتمند محاسبه می شود و معمولا حدس های زده شده در این نمودار ها در مورد قیمت های آینده با درصد قابل قبولی به واقعیت تبدیل می شود. استفاده از این نمودار ها باعث می شود تا بتوانید یک سرمایه گذاری با ریسک پایین را انجام دهید. سیگنال های ارز دیجیتال معمولا به صورت کانال های خصوصی تلگرام می باشند که می توانید با عضویت در آن ها به سیگنال های مورد نظر خود دسترسی داشته باشید. در این کانال های سیگنال علاوه بر ارز های محبوب و پر طرفدار مثل بیت کوین، سیگنال ارز های کمتر شناخته شده که پتانسیل بالایی دارند و معمولا در مدت چند روز سود های چند ده و یا چند صد درصدی به کاربران می دهند نیز معرفی می شوند. در نتیجه با عضویت در یک کانال تلگرام سیگنال ارز دیجیتال می توانید سرمایه گذاری با ریسک پایین و با بازدهی بالا داشته باشید. اگر از جمله کاربران تازه کار هستید و می خواهید به این بازار وارد شوید حتما عضویت در یک کانال سیگنال ارز دیجیتال را در برنامه های خود قرار دهید.

 

 

معرفی صرافی بایننس و مزایای استفاده از سیگنال آن

همان طور که گفتیم، اگر می خواهید بر روی ارز های دیجیتال مانند بیت کوین سرمایه گذاری کنید باید یک صرافی ارز دیجیتال معتبر و امن با امکانات بالا را انتخاب کنید. صرافی بایننس یکی از همان صرافی های معتبر است. این صرافی یکی از چندین صرافی ارز دیجیتال است که قدرت تعیین قیمت ارز در بازار را دارد و قیمت های آن به عنوان یک منبع برای بسیاری از سایت ها و رسانه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

این صرافی برای کاربرانش امکانات بسیار فراوانی را فراهم کرده است که مخصوصا می تواند به افراد تازه کار کمک کرده تا بتوانند یک سرمایه گذاری بسیار موفق داشته باشند. یکی از امکاناتی که برای کاربران این صرافی توسط کارشناسان و تحلیلگران بازار فراهم شده است، تهیه سیگنال های اختصاصی برای بایننس می باشد. 

با عضویت در این صرافی و استفاده از سیگنالبایننس می توانید یک ترید موفق و با بهترین قیمت را داشته باشید.این صرافی به دلیل وسعت کاربران و ظرفیتی که دارد به عنوان یک مرجع در تعیین قیمت بازار شناخته شده و برای آن سیگنال های اختصاصی تعریف می شود. در گروه سیگنال بایننس، سیگنال خرید و فروش ارز ها و سکه ها با توجه به وضعیتی که در این صرافی دارند اعلام می شود. البته این بدان معنی نیست که فقط کاربران صرافی بایننس می توانند از این سیگنال ها استفاده کنند اما این سیگنال ها تنها در این صرافی است که بهینه ترین حالت خود را دارند و به شما بالاترین میزان سود و بهترین خرید را ارائه می دهند. در کانال تلگرام سیگنال بایننس می توانید تمامی سیگنال های اختصاصی این صرافی را دریافت کرده و اگر در آن فعالیت می کنید بهترین خرید و فروش را با بالاترین بازدهی داشته باشید.

 


 

 

اگر در اینترنت گشتی زده باشید و یا اگر اخبار روز دنیا را دنبال می کنید، قطعا تا به حال با نام ارز های دیجیتال و یا بیت کوین برخورد داشته اید. احتمالا در تمام آن خبر ها هم موضوع افزایش قیمت های بسیار بالای آن ها را شنیده اید. در این مطلب می خواهیم به شما بگوییم چرا باید ارز دیجیتال بخرید و شما را با درآمدی که هر روزه در حال از دست دادن آن هستید آشنا کنیم. 

 

/Users/alimousavian/Downloads/btc01.jpg

 

چرا باید ارز دیجیتال بخریم؟

 

همان طور که گفتیم، مهم ترین خبری که پیرامون ارز های دیجیتال قرار دارد خبر افزایش قیمت های چند ده درصدی این ارز ها می باشد. اجازه دهید کمی این مسئله را با آمار و ارقام برای شما توضیح دهیم. بیت کوین در ماه مارس سال 2015 حدود 200 دلار قیمت داشت. اگر در آن زمان این مقدار سرمایه گذاری می کردید و فقط یک بیت کوین می خریدید، اکنون نزدیک به 10 هزار دلار سرمایه داشتید! یعنی در کمتر از پنج سال بیشتر از 9500 دلار سود بدون این که کوچک ترین کاری انجام دهید. حال این مقدار را برای تعداد بیشتری بیت کوین محاسبه کنید تا متوجه شوید چه مقدار پول می توانستید داشته باشید که الان ندارید! این افسوسی است که میلیون ها نفر در طول روز آن را می خورند و با خود می گویند چه می شد اگر فقط یک بیت کوین می خریدیم. 

 

باید به شما بگوییم که هنوز دیر نشده است. البته دیگر دست کسی به بیت کوین 200 دلاری نمی رسد اما هنوز هم می توان سود های چند ده و یا پس از مدتی چند صد دلاری از ارز های دیجیتال به دست آورد. 

 

قیمت بیت کوین هنوز هم نوسان های بسیار بزرگ و خوبی دارد و می توان با سرمایه گذاری درست از آن کسب درآمد داشت. 

 

/Users/alimousavian/Downloads/btc02.jpg

 

از کجا بیت کوین بخریم؟

 

 

قبل از این که این بخش را توضیح دهیم باید بگوییم تعداد ارز های دیجیتال فعال و پر طرفدار بسیار زیاد است اما از آن جا که بیت کوین اولین، پر طرفدارترین و البته گران ترین ارز دیجیتال موجود می باشد ما بیشتر از نام این ارز استفاده می کنیم. اما اگر شما می خواهید بر روی ارز دیگری سرمایه گذاری کنید هیچ ایرادی ندارد و تمام موارد گفته شده برای تمامی ارز ها کاربرد دارد. 

 

شاید با خواندن این مطلب به این فکر افتاده باشید که بد نیست شما هم بیت کوین تهیه کنید و روی آن سرمایه گذاری کنید. احتمالا اولین سوالی که برایتان پیش آمده است هم این است که «از کجا بیت کوین بخرم؟»، مشکلی نیست، ما به شما می گوییم از کجا بیت کوین بخریمتا بتوانیم سرمایه گذاری خودمان را شروع کنیم. 

 

برای خرید بیت کوین دو راه کلی پیش روی شما قرار دارد. راه اول آن که شخصی که می خواهد بیت کوین بفروشد را پیدا کنید و به طور مستقیم معامله خود را انجام دهید. این راه خیلی خوب است اما به شرط آن که فروشنده ای را بشناسید! اگر همچین کسی را نمیشناسید باید به سراغ نقشه دوم بروید و آن هم خرید ارز از صرافی ارز دیجیتال است. 

 

صرافی ها نقش واسطه را دارند و فرآیند خرید و فروش را به سریع ترین حالت خود و با قیمت های مناسب انجام می دهند. صرافی های زیادی برای این کار وجود دارند که هر کدام مزایا و معایب و قابلیت های مخصوص به خودشان را دارند. 

 

اما همیشه که نمی توان خرید، گاهی هم باید فروخت. سوال بعدی که برای شما پیش می آید باید این باشد که «چگونه بیت کوین بفروشم؟». باید بگوییم که فروش بیت کوین هم دقیقا مانند خرید آن است. هم می توانید که خریدار مستقیم پیدا کنید هم می توانید از صرافی ها برای سریع تر انجام شدن معامله استفاده کنید. 

 

/Users/alimousavian/Downloads/btc03.jpg

 

خرید و فروش ارز دیجیتال در ایران هم ممکن است؟

 

از آن جا که دارید این مطلب را مطالعه می کنید می توانید حدس بزنیم که شما ایرانی هستید و در ایران هم زندگی می کنید! در ادامه احتمالا تعجب نمی کنید اگر بگوییم شما تحریم هستید! 

 

البته در زمینه خرید و فروش در ایران دو سوال وجود دارد. 

 

سوال اول این است که آیا خرید و فروش ارز دیجیتال در ایران مجاز است؟ باید بگوییم بله. خرید و فروش ارز دیجیتال مانند دلار و یورو کاملا امری رایج و مجاز است. 

 

سوال بعدی این است که تحریم ها تاثیری در روند خرید و فروش دارند؟ در جواب این سوال هم باید بگوییم بله. بسیاری از صرافی های ارز دیجیتال به دلیل وجود فشار از سوی سایر کشور ها از ارائه خدمات به کشور های تحت تحریم سر باز می زنند. اما هنوز هم راه برای خرید و فروش ارز دیجیتال با سایت ها و صرافی های خارجی باز است و با انجام روش هایی می توان بدون نگرانی بیت کوین خرید و فروش کرد. پس اصلا نگران این سوال که چطور بیت کوین بفروشیم و یا بخریم نباشید. شما می توانید به راحتی حتی در ایران بیت کوین خرید و فروش کنید و از این راه کسب درآمد دلاری و کاملا قابل قبول داشته باشید. 


چطور با خرید ارز دیجیتال سرمایه خود را چند برابر کنیم

/Users/alimousavian/Downloads/Rep4.jpg

به احتمال زیاد تاکنون در اخبار، کانال های خبری و یا پلتفرم های دیگر نام ارز های دیجیتال را شنیده اید. ارز های دیجیتال در ابتدا فقط قرار بود به عنوان یک نوع ارز رایج مورد استفاده قرار گیرد، اما این ارز های دیجیتال که در صدر آن ها بیت کوین قرار دارد، رفته رفته تغییر کاربری داده و به یک ایزار برای نگهداری سرمایه تبدیل شدند. در ادامه ی این مطلب می خواهیم شما را با ارز های دیجیتال آشنا کنیم و به شما موارد مورد نیاز برای شروع سرمایه گذاری را نشان دهیم. 

ارز های دیجیتال تغییر کاربری دادند

ارز های دیجیتال در ابتدا قرار بود فقط نوعی دیگر از پول باشند. نوعی از پول که هیچ حالت فیزیکی از آن وجود ندارد و فقط به صورت دیجیتال و در وسایل الکترونیک ما وجود دارد. یکی از اهداف همیشگی این ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، تبدیل شدن به یک ارز جهانی می باشد. ارز جهانی به این معنا که این ارز را بتوان در تمام نقاط دنیا استفاده کرد و دیگر نیاز نباشد برای رفتن به یک کشور دیگر به دنبال تبدیل پول و خرید ارز دیگری باشید. اگر چنین ارزی به وجود آید دیگر مرز های جغرافیایی نمی توانند مانع تبادلات مالی بشوند و تمام مردم دنیا می توانند بدون هیچ محدودیتی با یکدیگر در هر کجای دنیا تبادل مالی انجام دهند. 

البته تمام این ها فقط هدف اولیه بود و پس از مدتی مردم متوجه پتانسیل بالای این ارز ها شدند و رفته رفته ارز های دیجیتالی مانند بیت کوین، از یک ارز عادی به یک ابزار برای نگهداری سرمایه تبدیل شد. 

مردم به زودی دریافتند که می توان از این ارز ها به جهت حفظ ارزش دارایی ها و پس انداز های خود استفاده کنند. سپس مردم به سمت خرید این ارز ها رفتند و این افزایش تقاضا باعث افزایش قیمت ارز ها شد و از این لحظه بود که ماجرای ارز های دیجیتال به کلی دگرگون شد. 

/Users/alimousavian/Downloads/Rep5.jpg

سرمایه گذاری

ارز های دیجیتالی از جمله بیت کوین، پیش از آن که قیمتشان بالا برود و به چندین هزار دلار برسد اصلا جدی گرفته نمی شدند. اما به محض این که افزایش قیمت ها شکل گرفت مساله به کلی تغییر کرد. این ارز های دیجیتال توسط مردم به خوبی پذیرفته شد و تبدیل به دغدغه ای برای بسیاری از دولت ها شد. جدی گرفته شدن این ارز ها تغییرات مالی زیادی را برای تمام دنیا به همراه داشته است و از مهم ترین تغییرات می توان تبدیل شدن این بازار مالی به یک بازار سرمایه گذاری را نام برد. 

سرمایه گذاری در ارز های دیجیتال مانند سرمایه گذاری در بازار بورس است. اگر شما بازار هدف خود را به خوبی شناسایی کنید و در زمان مناسب سرمایه گذاری خود را انجام دهید می توانید بر روی موج افزایش قیمت سوار شده و در مدت زمان کوتاهی سود قابل قبولی را به دست آورید. از سوی دیگر اما هر سرمایه گذاری ریسک خودش را به همراه دارد. اگر شما در زمان نادرستی سرمایه گذاری خود را انجام دهید، علاوه بر آنکه سود نمی کنید بلکه سرمایه خود را هم از دست می دهید. 

شاید به این فکر می کنید که چگونه می توان در بازار پر هیاهو ارز های دیجیتال سرمایه گذاری کرده و سود به دست آورید. ما به شما می گوییم شما به چه چیزی نیاز دارید، به آموزش ارز دیجیتال. 

آموزش ارز دیجیتال

اگر به دنبال کسب اطلاعات در مورد ارز های دیجیتال هستید کار خیلی دشواری را پیش رو ندارید. تنها کاری که لازم است انجام دهید یک جست و جوی ساده در سطح اینترنت است و سپس می توانید به مقالات بسیاری دست پیدا کنید که به طور کاملا رایگان برای شما قرار داده شده است. اما باید یک نکته را بدانید، هیچ چیز بی دلیل رایگان نیست. تمام مطالبی که در اینترنت قرار دارند فقط می توانند به شما نکات اولیه و سطحی را بگویند و شما را با کلیت ماجرا آشنا کنند. اما این مقالات یک مشکل دارند و آن هم این است که این مقالات صرفا به شما تئوری را خواهند گفت و هیچ نمونه عملی و کاربردی را به شما نخواهند گفت. علاوه بر آن در هیچ مقاله ای ترفند های مهم را به شما نمی گویند. 

اگر شما به طور جدی تصمیم خود را گرفته اید و می خواهید به بازار ارز های دیجیتال وارد شوید نیاز به آموزشی فراتر از مقالات عمومی دارید، شما نیاز به دوره آموزش ارز دیجیتال دارید. در این گونه دوره ها که با نام دوره آموزشی بیت کوین نیز شناخته می شوند به شما آموزش های عملی و کاملا کاربردی داده می شود و علاوه بر آن، ترفند های مورد نیاز را نیز دریافت خواهید کرد. با این آموزش ها می توانید مانند حرفه ای ها به این کسب و کار وارد شوید. 

/Users/alimousavian/Downloads/Rep6.jpg

تحریم!

احتمالا دیگر با این نام آشنایی کامل دارید. ایران یکی از کشور هایی است که تحت تحریم های بسیار گسترده و شدید قرار دارد. یکی از موضوعات اصلی این تحریم ها بخش مربوط به تبادلات مالی می باشد. 

درست است که گفته شد ارز های دیجیتال جهانی هستند و در تمام نقاط دنیا قابل استفاده هستند. اما برای استفاده از آن ها در ایران نیاز به یکسری ترفند ها برای دور زدن تحریم ها دارید. بسیاری از سایت های ارائه دهنده ارز دیجیتال به اجبار مجبور هستند تا به کاربرانی که از ایران می خواهند فعالیتی انجام دهند خدمتی را ارائه ندهند. 

اما مانند هر محدودیت دیگری، گذشتن از این محدودیت هم ممکن است. برای این کار شما نیاز دارید تا دوره آموزش خرید و فروش ارزهای دیجیتال را بگذرانید تا بتوانید بدون مشکل به خرید و فروش این ارز ها در ایران بپردازید. 

فراموش نکنید که اگر این ترفند ها را به نشناسید و به درستی از آن ها استفاده نکنید ممکن است به راحتی تمام سرمایه شما بلاک شده و از دست برود. 

در نتیجه حداقل در ایران برای این که بتوانید در این بازار سرمایه گذاری کنید نیاز به دوره آموزشی ارزهای دیجیتال دارید. 

دوره های آموزشی ارز دیجیتال به شما تمام مواردی را که برای شروع سرمایه گذاری موفق نیاز دارید را می گویند. 

فراموش نکنید سرمایه گذاری بر روی ارز های دیجیتال نیز مانند هر بازار سرمایه گذاری دیگری سود و ضرر های مخصوص به خودش را دارد. اما دانستن نکات و ترفند های موجود می تواند شما را از بسیاری از افراد دیگر جلو بیاندازد. شما با گذراندن آموزش های لازم می توانید زمان مناسب جهت سرمایه گذاری را شناسایی کرده و سرمایه خود را افزایش دهید.