سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انبار مواد غذایی

نظر

 

 

پلمپ دفاتر 97 / پلمپ دفاتر 98

پلمپ دفاتر چیست ؟ هر شرکت ، سازمان و یا موسسه که شامل قوانین مالیاتی کشور باشد باید نسبت به موضوع پلمپ دفاتر مالیاتی خود اقدام نمایید . بدین معنی که از سازمان امور مالیاتی کشور دفاتر قانونی را جهت نوشتن تمام فعالیت های مالی خوب به صورت پلمپ شده دریافت نماید . این دفاتر با عنوان دفاتر قانونی معروف می شابد . کلیه شرکت ها و سازمان و موسسات مختلف با توجه به دستورالعمل‌ها و آئین‌نامه‌های تحریر دفاتر قانونی همه‌ی عملیات مالی خود را بایستی به ترتیب وقوع به صورت خوانا و بدون خط خوردگی و تراشیده شدن و لاک‌گیری در این دفاتر بنویسند و در انتهای سال مالی و زمانی که می‌خواهند اظهار نامه مالیاتی را تحویل دهند دفاتر پلمپ شده‌ای را هم که نوشته‌اند در زمان لازم برای استناد به دارایی تحویل می‌دهند. این دفاتر برای مشخص نمودن فعالیت‌های مالی سالیانه بصورت اجباری باید از سوی موسسه‌ها، شرکت‌ها و سازمان‌هایی که مشمول قوانین مالیاتی هستند تهیه و تکمیل گردند.

چرا باید پلمپ دفاتر مالیاتی را انجام دهیم؟

مهمترین دلیل ی که ما باید پلمپ دفاتر مالیاتی خود را انجام دهیم  بحث جریمه های مالیاتی مختلف  چون پلمپ دفاتر جزء قوانین مهم و اصلی کشور محسوب می شود در صورت عدم انجام آن جریمه مالیاتی می‌شویم. عدم صدور صورتحساب ، عدم درج شماره اقتصادی ، استفاده از شماره اقتصادی خود برای دیگران یا برعکس ، مسئولیت تضامنی بعلاوه 10 درصد مبلغ مورد معامله که بدون رعایت ضوابط این ماده صورت گرفته باشد را در بر دارد.

مدارک لازم جهت پلمپ دفاتر قانونی

مدارک مورد نیاز برای اشخاص حقیقی : مدارک مورد نیاز برای شخصیت های حقوقی که مشمول پرداخت مالیات و ارائه پلمپ دفاتر می باشند :

  • کپی کارت ملی متقاضی
  • کپی پروانه کسب و یا مجوز فعالیت کسبی

  مدارک مورد نیاز برای اشخاص حقوقی :

  • کپی کارت ملی مدیر عامل و مهر شرکت
  • کپی روزنامه تاسیس شرکت
  • کپی آخرین تغییرات ثبتی شرکت در روزنامه رسمی ( در صورت وجود تغییرات)
  • وکالتنامه یا معرفی نامه برای نماینده در صورتی که وکیل یا نماینده برای پلمپ دفاتر معرفی شده باشند.

هزینه پلمپ دفاتر

هزینه پلمپ دفاتر شامل موارد زیر می باشد  :

  • تنظیم اوراق مربوط به اخذ پلمپ دفاتر.
  • ورود سیستمی کلیه اوراق تنظیم شده.
  • پرداخت هزینه پلمپ دفاتر.
  • اخذ پلمپ دفاتر در شهرستان ها و شهر هایی به جزء تهران با هزینه کمتر انجام می شود.

مهلت پلمپ دفاتر 97

اسفند ماه هر سال آخرین مهلت درخواست پلمپ دفاتر برای سال مالی بعد است. پلمپ دفاتر 97 نیز در دست اقدام است و مودیان عزیز مالیاتی موظفند تا قبل از اینکه سال به پایان برسد درخواست خود را به اداره ثبت ارائه نمایند. تنها مهلت دریافت پلمپ دفاتر سال 97 تا پایان اسفندماه 1397 می باشد .

مهلت پلمپ دفاتر سال 98

مهلت پلمپ دفاتر 98 تا پایان اسفند ماه سال 1398 می باشد . برای پلمپ دفاتر سال 1398 خود کافیست با کارشناسان موسسه ثبت صدرا تماس گرفته و به صورت کامـلا تضمینی با کمترین هزینه درخواست پلمپ دفاتر خود را در سامانه مربوطه ثبت نمایید .همچنین سایر خدمات ثبتی خود مانند ثبت شرکت ، ثبت برند خود را می توانید به ما بسپارید .


نظر

معرفی شبکه های اجتماعی سایت کنکور و امتحان نهایی

سایت کنکور و امتحان نهایی مرجع کنکور و امتحان نهایی ،سوالات کنکور ،سوالات امتحان نهایی،مطالب کنکور، مطالب امتحانات نهایی،جزوات کنکور،جزوه امتحان نهایی،مطالب مشاوره ای و آموزشی،مصاحبه با رتبه های برتر کنکور،اخبار کنکور،کارنامه های برتر کنکور،دانلود سوالات نهایی ،ثبت نام کنکور و … می باشد.

لیست برترین شبکه های اجتماعی ما:

microsoft

myspace

behance

gravatar

quora

lenovo

ipi.tspu.edu.ru

lib.akb.nis.edu.kz

univer.tneu.edu.ua

bml.ym.edu.tw

netplusadmdev0.internet2.edu

club.kedo.gov.cn

volunteer.cs.und.edu

adobe

onlinemanuals.txdot.gov

crh.noaa.gov

sanfordfl.gov

broadbandmap.gov

torgi.gov.ru

ted

nature

soundcloud

clubcooee

reddit

goodreads

diigo

issuu

aeriagames

tumblr

getsatisfaction

about.me

speakerdeck

trello

sony

hatena

codecademy

wordpress

weheartit

visual.ly

openstreetmap

intensedebate

vue-forums.uit.tufts.edu

chowhound

kinja

cplusplus

bbpress

vocabulary

diigo

wallinside

evernote

gitlab

mixcloud

wallinside

kickstarter


نظر

 آموزش رایگان طراحی گرافیکی در سایت ایزی دیزاین

 

آشنایی با سایت ایزی دیزاین

 

ایزی دیزاین با نام لاتین Ezdesign برگفته از دو کلمه Ez (easy) + Design می باشد و مرجعی است که علاوه بر آموزش رایگان نرم افزار های گرافیکی از مانند : فتوشاپ، کورل و ایلوستریتور به صورت کاملا تصویری و فارسی به خرید و فروش طرح لایه باز گرافیکی با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت در همه ی شاخه ها می پردازد.سایت ایزی دیزاین به سه بخش کلی تقسیم شده و هر بخش نیز خود شامل زیر مجموعه هایی جامع با موضوعات متنوع می باشد.

  • بخش اول سایت شامل مطالب بسیار غنی و مفید در خصوص آموزش رایگان طراحی گرافیکی با عناوین آموزش فتوشاپ ، آموزش کورل دراو ، آموزش ایندیزاین ، آموزش ایلوستریتور و آموزش افترافکت می باشد.
  • بخش دوم شامل طرح های لایه باز گرافیکی است که هر گرافیست برای طراحی به آن نیاز دارد. انواع بنر و لارج فرمت ، بنر مشاغل ، کارت ویزیت ، تراکت رنگی، تراکت ریسو ، سربرگ ، ست اداری ، کاتالوگ ، بروشور ، وکتور ، استند ، موکاپ و … اولین بخش سایت را تشکیل می دهند.
  • بخش سوم سایت نیز به ارائه قالب رایگان وردپرس در زمینه های شرکتی ، خبری ، فروشگاهی ، خلاق و شخصی می پردازد.

 

کمی دقیق تر با بخش اول سایت آشنا شویم :

معرفی نرم افزار فتوشاپ :

 

فتوشاپ یکی از پرکاربرد ترین و محبوب ترین نرم افزار های گرافیکی است که بسیاری از افراد به صورت روزانه با آن کار می کنند. در واقع بسیاری از تصاویر و طرح های گرافیکی  که هر روزه با آن سر و کار داریم توسط نرم افزار فتوشاپ ایجاد شده اند. قابلیت های این نرم افزار سبب شده است از فتوشاپ برای کار های بسیار گوناگونی مانند رتوش و ادیت عکس، ساخت بنر، کارت ویزیت و … استفاده شود. در معرفی نرم افزار فتوشاپ سعی می کنیم بیشتر با ماهیت این نرم افزار قدرتمند و قابلیت های آن آشنا شویم.

برای معرفی نرم افزار فتوشاپ بهتر است ابتدا تعریفی از کاری که فتوشاپ انجام می دهد ارائه کنیم. فتوشاپ در واقع یک پردازشگر گرافیکی بسیار قدرتمند است که می تواند در تصاویر تغییراتی نظیر ویرایش، رتوش، بازسازی را انجام دهد. علاوه بر این فتوشاپ می تواند تصاویر جدید را خلق کند یا تصاویر متفاوت را با هم ترکیب کند. همین موضوع سبب شده است آموزش فتوشاپ به یک امر الزامی برای ورود به بسیاری از مشاغل تبدیل شود.

شرکت ادوبی صاحب امتیاز و گسترش دهنده این نرم افزار است. امروزه نسخه 19 این نرم افزار با نام ادوبی فتوشاپ سی سی 2018 معرفی شده و در اختیار کاربران قرار گرفته است.

این نرم افزار توسط برادران نول در اواخر دهه 80 میلادی ساخته شد اما معرفی نرم افزار فتوشاپ به صورت رسمی در سال 1990 و توسط شرکت ادوبی صورت گرفت. در طول زمان به کاربرد ها و قابلیت های ان نرم افزار اضافه شده است و توانسته تا حد زیادی بر روی هنر عکاسی و گرافیک در این مدت تاثیر گذار باشد.

 

معرفی نرم افزار کورل دراو :

 

کورل دراو یک نرم افزار قدرتمند گرافیکی است که در صنعت چاپ و طراحی گرافیک کاربرد بسیار زیادی دارد. این نرم افزار نام آشنا معمولا در تمام چاپخانه ها برای مصارفی مانند چاپ افست، ساخت کارت ویزیت و بروشور و …. مورد استفاده قرار می گیرد. به همین دلیل آموزش کورل دراو جزو آموزش های کاربردی محسوب می شود.

 
کورل دراو یک نرم افزار با سابقه در دنیای گرافیک است. این نرم افزار در ابتدای شروع کار خود به نوعی یک رقیب برای نرم افزار فتوشاپ محسوب می شد. با گذشت زمان کورل تصمیم گرفت تا بیشتر بر روی ویژگی های برداری این نرم افزار تمرکز کند. به این ترتیب به مرور کورل درارو تبدیل به یک نرم افزار برداری حرفه ای برای ایجاد انواع وکتور ها و تصاویر برداری شد. در همین زمان بسیاری از افراد آموزش کورل دراو را به عنوان یک آموزش اساسی فرا می گرفتند. کورل تاثیر بسیار زیادی بر روی صنعت چاپ گذاشت و باعث شد کارهای گرافیکی در بخش ها بیشتری از زندگی ما نفوذ کنند.

بعد از مدتی ادوبی ایلوستریتور به بازار ارائه شد و جنگ دو غول نرم افزاری از همان زمان تا به حال ادامه دارد. با این که در بعضی از موارد ایلوستریتور برتری هایی بر کورل دارد اما همچنان آموزش کورل دراو به افرادی که در زمینه چاپ و ایجاد انواع تصاویر گرافیکی به صورت برداری فعالیت دارند الزامی به نظر می رسد.

 

معرفی نرم افزار : ایلوستریتور :

 

نرم افزار ایلوستریتور یا Adobe Illustrator، یک نرم افزار کاربردی برای ایجاد طرح های خلاقانه، نقاشی، تصاویر و آثار هنری در یک کامپیوتر با سیستم عامل ویندوز یا مک او اس است. این نرم افزار اولین بار در سال 1987 منتشر شد و همچنان در فواصل زمانی معین به روز رسانی های جدید از آن به بازار عرضه می شود. این نرم افزار جزئی از مجموعه Adobe Creative Cloud است و توسط شرکت ادوبی تولید و توسعه داده می شود.

همانطور که گفته شد از ایلوستریتور برای ایجاد انواع تصاویر دیجیتال و چاپی، از جمله کارتون ها، نمودار ها، گراف ها، چارت ها، لوگو ها و تصاویر استفاده می شود. Illustrator همچنین امکان تبدیل و تغییر در متون را به روشهای مختلف فراهم می سازد. به این ترتیب Illustrator یک ابزار کاربردی برای ایجاد کارت پستال، پوستر و سایر طرح های تصویری است که با استفاده از ترکیب متن و تصاویر ساخته می شوند. آموزش ایلوستریتور به شما کمک خواهد کرد که وارد بازار کار حرفه ای این نرم افزار شوید.

توانایی ایلوستریتور برای قرار دادن متن در اطراف یک منحنی یا path، به ویژه برای هنرمندان و طراحان لوگو بسیار کاربردی است. علاوه بر این از ایلوستریتور برای ساخت صفحات وب و همچنین طراحی آیکون ها و رابط کاربری برنامه های مختلف استفاده می شود.

تصاویر تولید شده در ادوبی به شکل وکتور هستند به همین دلیل می توان از آن ها به راحتی از آن ها در اندازه های مختلف استفاده کرد. به همین دلیل بسیاری از افراد آموزش ایلوستریتور را صرفا برای این آغاز می کنند که از تولیدات این نرم افزار در نرم افزار های دیگر استفاده کنند.

معرفی نرم افزار افترافکت :

 

نرم افزار افترافکت یا Adobe After Effects یک نرم افزار کاربردی برای ایجاد موشن گرافیک و جلوه های ویژه مورد استفاده در ویدئو ها، محتوای آنلاین و پرزنت ها است. افترافکت در هر دو سیستم عامل مک و ویندوز در دسترس است. از افترافکت به طور گسترده ای در تلویزیون و فیلم سازی، ایجاد جلوه های ویژه و انیمیشن سازی استفاده می شود. در حال حاضر After Effects بخشی از Adobe Creative Cloud است.

 

Adobe After Effects CC نرم افزار استاندارد صنعت فیلم سازی برای جلوه های بصری و موشن گرافیک است. این نرم افزار بخشی از اشتراک مبتنی بر Adobe Creative Suite است. CC به معنای “creative cloud” است و به صورت خودکار و مداوم برای کاربران خود به روز می شود. این قسمت جدید ادوبی به کاربران اجازه می دهد تا در صورت لزوم از فایل های لایه باز و طرح های لایه باز برنامه های دیگر ادوبی استفاده کنند. همچنین CC امکان همگام سازی تنظیمات نرم افزار های شما را بر روی هر کامپیوتر در هر نقطه از جهان فراهم می کند. آموزش افترافکت در کنار ایلوستریتور یا فتوشاپ به شما کمک می کند تا از فایل های چنین نرم افزار هایی در افترافکت نیز استفاده کنید و خلاقیت خود را بیشتر بروز دهید.

 

معرفی نرم افزار ایندیزاین :

 

ایندیزاین در واقع یک نرم افزار نشر روی میزی است که برای ساخت صفحات، بروشور ها، مجلات، روزنامه ها و کتاب ها از آن استفاده می شود. پروژه های ساخته شده در ایندیزاین می توانند در فرمت های چاپی یا دیجیتالی به اشتراک گذاشته شوند. به همین دلیل طراحان گرافیکی، هنرمندان، ناشران و افراد حرفه ای در بازاریابی از این نرم افزار استفاده می کنند. ساخت و توسعه این نرم افزار توسط شرکت ادوبی انجام می گیرد.

 

اولین نسخه از این نرم افزار در تاریخ 31 آگوست 1999 منتشر شد. اما ساخت این نرم افزار خیلی بیش از این توسط یک شرکت ساخت نرم افزار های مربوط به کامپیوتر های شخصی شروع شد. در آن زمان شرکت آلدوس یک نرم افزار ساده اما محبوب به نام pagemaker را به بازار عرضه می کرد. پس از مدتی ادوبی این شرکت و محصولات آن را خریداری کرد. سپس ایندیزاین را جایگزین این نرم افزار کرد و توانست محبوبیت زیادی در بازار به دست آورد.

 کمی دقیق تر با بخش دوم سایت آشنا شویم :

این بخش مرجعی است برای خرید و فروش فایل لایه باز گرافیکی با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت در همه ی شاخه ها، شامل طرح های لایه باز گرافیکی که هر گرافیست برای طراحی به آن نیاز دارد. انواع بنر و لارج فرمت ، بنر مشاغل ، کارت ویزیت ، تراکت رنگی، تراکت ریسو ، سربرگ ، ست اداری ، کاتالوگ ، بروشور ، وکتور ، استند ، موکاپ و … .

 

کمی دقیق تر با بخش سوم سایت آشنا شویم :

ما در بخش سوم سایت به ارائه قالب رایگان وردپرس در زمینه های شرکتی ، خبری ، فروشگاهی ، خلاق و شخصی می پردازیم که به صورت کاملا رایگان و با پیشنمایش فارسی بعلاوه پشتیبانی بدون هزینه میباشند.

 

جمع بندی :

شما می توانید با عضویت در سایت ایزی دیزاین به صورت کاملا رایگان به آموزش نرم افزارهای قدرمتند و محبوب گرافیکی بپردازید و به تخصص های خود بیافزاید، ضمنا اگر هم در حال حاضر طرح لایه باز با کیفیت و خوبی دارید می توانید با ارسال آن در سایت ما به کسب درآمد دائمی بپردازید.