سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انبار مواد غذایی

نظر

در مورد تجهیزات گرمایشی چه میدانید ؟


امروز میخوام در مورد لوازم و سیستم های گرمایشی منازل صحبت کنیم و اطلاعات مفیدی را بهتون ارائه بدیم .
موتورخانه
موتورخانه ها از چندین لوازم تشکیل شده اند 
دیگ موتورخانه 
دیگ موتورخانه هم میتونه از جنس چدنی باشه و هم فولادی 
البته دیگ های چدنی بازدهی حرارتی بیشتری دارند
مشعل موتورخانه
مشعل موتورخانه چندین نوع میباشند
مشعل فن دار
مشعل بدون فن و یا بی صدا
مشعل گازسوز
مشعل گازوئیل سوز
مشعل های گازوئیل سوز که تقریبا در شهرهای بزرگ کاربردی ندارند
مشعل های فن دار گازسوز نیز به دلیل ساختار ساده‌ای که دارند معمولا اکثر تعمیرکاران به تعمیرات آن وارد هستند 
ولی مشعل های بدون فن که معمولا در مکان هایی که موتورخانه نزدیک منازل هست و صدای مشعل های فن دار آزار دهنده هست نصب میشود 
یکی از شرکت های اصلی تولید کننده مشعل های بدون فن شرکت اخگر میباشد 
پس متوجه شدید که جهت تعمیرات مشعل اخگر و یا تعمیر مشعل اخگر حتما از مراکز مجاز درخواست تعمیرکار نمایید .
منبع دوجداره و کوئل دار و منبع انبساط از دیگر تجهیزات موتورخانه به شمار میروند .


پکیج شوفاژ دیواری 
پکیج جزو تکنولوژی های روز دنیا به شمار می‌رود که به عبارتی پکیج یک موتورخانه در سایز کوچک میباشد که معمولا برای هر واحد مسکونی یک پکیج استفاده میکنند و به این طریق مدیریت مصرف انرژی در پکیج وجود دارد و هر خانواده بر اساس سوختی که مصرف میکند هزینه پرداخت میکند . این کاملا برعکس موتورخانه میباشد که هر خانواده چه از آبگرم استفاده کند و چه نکند میبایست هزینه تعمیر و نگهداری و مصرف سوخت را پرداخت نماید . 
این موضوع یکی از دلایل معروف شدن این وسیله گازسوز بوده است .
ولی نکته ای که قصد دارم بهش اشاره کنم تعمیر پکیج میباشد . باید دقت کنید که این دستگاه بر خلاف سایر وسایل گازسوز نیازمند تعمیرکار پکیج متخصص میباشد و حتما و حتما جهت تعمیرات پکیج از نمایندگی مجاز هر برند کمک بگیرید .
به عنوان مثال جهت تعمیر پکیج ایران رادیاتور فقط با نمایندگی مجاز ایران رادیاتور تماس بگیرید زیرا ساختار هر پکیج و همچنین کدهای خطای هر پکیج با هم متفاوت میباشد و همچنین نیازمند افرادی هستند که دوره های آموزشی مرتبط را دیده باشند .

آموزش تعمیرات پکیج ایران رادیاتور

عیب یابی پکیج ایران رادیاتور


نظر

انتخاب بلیط هواپیما یکی از مهم ترین بخش های مسافرت به شمار می رود. سفر کردن از دیرباز تاکنون به انسان ها توصیه شده است؛ این امر بنابر دلایل متعددی برای انسان مفید بوده و باعث جلای روح او می شود. عده ای به قصد تجارت و عده دیگری نیز به قصد پزشکی و درمان، بلیط هواپیما می خرند؛ اما در کل این ذات سفر است که مورد بحث است نه دلایل آن. امروزه تکنولوژی انقدر پیشرفت کرده است که انسان بتواند به راحتی و با صرف زمانی کم به هر جایی از دنیا که می خواهد سفر کند.

جهت رزرو بلیط هواپیما می توانید از وب سایت طاهاگشت استفاده کنید و پس از انتخاب مبدا و مقصد سفر هوایی خود، قیمت ها را بر اساس تاریخ و کلاس پرواز مشاهده کرده و بلیط مورد نظرتان را رزرو کنید.


Photo by : Unknown
Photo by : Unknown

از عواملی که این امر را سهولت بخشیده، ایجاد صنعت حمل و نقل از جمله صنعت هوایی و رونق خرید بلیط هواپیما است. از دیرباز انسان به هر روشی که می شده سفر می کرده است؛ با پای پیاده و شتر و چارپایان دیگر گرفته تا زمانی که درشکه و سپس خودرو اختراع شد. اما امروزه تکنولوژی آن قدر پیشرفت کرده که انسان نه تنها زمین بلکه آسمان را نیز در اختیار خود گرفته است. صنعت حمل و نقل هوایی هر روز در حال پیشرفت و گسترده تر شدن است و افراد زیادی همواره در حال استفاده از این صنعت هستند.

Photo by : Unknown
Photo by : Unknown

در سرتاسر جهان ایرلاین های متعدد در حال جا به جایی مسافران و فروش بلیط هواپیما هستند و موقعیت های شغلی متعددی برای افراد در فرودگاه ها و آژانس ها و حتی در خود شهرها در خصوص این صنعت شکل گرفته است؛ از هتل ها گرفته تا تاکسی های مربوط به صنعت توریست و گردشگری.

حالا که می دانیم یکی از راحت ترین راه ها برای رسیدن به مقصد استفاده از سیستم حمل و نقل هوایی است، بیایید تا با روند استفاده از این سیستم بیشتر آشنا شویم. برای استفاده از هواپیما باید بلیط هواپیمای مقصد مورد نظرتان را بخرید. از این بخش می توانید نسبت به رزرو بلیط خارجی اقدام کنید.

Photo by : Unknown
Photo by : Unknown

برای این کار می توانید به سایت ایرلاین مربوطه رفته و بلیط هواپیما مناسب خود را متناسب با صندلی مورد نظرتان خریداری و یا رزرو کنید و یا اینکه شخصا به ایرلاین مربوطه رفته و حضوری بلیط خود را تهیه کنید. مسلما روش اول بسیار راحت تر است مگر اینکه ایرلاین مربوطه فروش اینترنتی نداشته و یا فروش اینترنتی آن به پایان رسیده باشد.

اما سوالی که مطرح میشود این است که چه زمانی برای خریداری بلیط هواپیما مناسب است؟ این سوالی است که قرار است تا در این مقاله به ان پاسخ دهیم. پس ما را همراهی کنید تا شما نیز جواب این سوال را بیابید.

این که چه زمانی بلیط هواپیما را خریداری کنید کاملا بستگی به شرایط شما دارد. اگر هزینه بلیط برای شما اهمیت دارد پس باید نکات زیر را در نظر بگیرید:

Photo by : Unknown
Photo by : Unknown

در زمان های شلوغ و پر رفت و امد بلیط تهیه نکنید؛ چه زمان هایی؟ زمان هایی مانند تعطیلات رسمی نوروز و یا تابستان. در این زمان ها اغلب افراد اقدام به سفر کردن می کنند و علاوه بر این که هزینه بلیط هواپیما و متعاقبا خدمات شهر مورد نظر برای هتل و ... گران می شود امکان این که نتوانید به دلیل شلوغی، بلیط و یا اتاق رزرو کنید نیز هست.

از مدتی قبل از تاریخ سفر خود اقدام به خرید بلیط هواپیما کنید. شرکت های هواپیمایی مجاز هستند بسته به شرایط موجود قیمت بلیط های خود را در بازه ای بالا و پایین ببرند. لذا این قیمت ها در تاریخی نزدیک به تاریخ پرواز هواپیما بالاتر می روند پس سعی کنید تا مدتی بین خرید بلیط و زمان پروازتان فاصله باشد تا هزینه کمتری بپردازید.

Photo by : Unknown
Photo by : Unknown

همچنین به یاد داشته باشید که خرید بلیط و سفر در روزهای وسطی هفته برای تان ارزان تر خواهد بود؛ لذا سعی کنید تا در روزهای دوشنبه و سه شنبه نسبت به خرید بلیط خود اقدام کنید.

اگر می خواهید در فصول و تایم هایی که مشتری کمتری برای مقصد مورد نظرتان نسبت به خرید بلیط اقدام می کند، بلیط خود را بخرید، سعی کنید تا بلیط چارتری تهیه کنید. بلیط چارتری چیست؟

بسیاری از شرکت های هواپیمایی بلیط های یک ایرلاین را پیش خریداری می کنند و قیمت آن را طبق قراردادی که وجود دارد، بالا یا پایین می برند. لذا در زمان هایی که مشتری کمتری برای مقصد مورد نظر باشد شرکت چارترکننده مجبور است قیمت بلیط خود را پایین بیاورد تا بلیط ها به فروش برسند که گاها این قیمت از قیمت بلیط های سیستمی که خود ایرلاین ها می فروشند نیز کمتر می شود.

اگر فردی هستید که آب و هوا برای تان بسیار اهمیت دارد و از آب و هوای بسیار سرد و یا بسیار گرم در سفر بیزارید؛ پس نکات زیر را در نظر بگیرید:

بسته به این که به کدام شهر یا کشور سفر می کنید این موقعیت تغییر می کند. بسیاری از مقاصد مانند دبی تابستان های بسیار گرمی دارند با اینکه مسئولان این شهر اقدامات لازم در خصوص خنک سازی جاذبه ها و مکان های تفریحی را داده اند با این حال خب دبی یک شهر کویری است و مسلما آب و هوای گرمی را در تابستان تجربه خواهید کرد علاوه بر اینکه در این فصل مسافران زیادی به این شهر سفر می کنند.

Photo by : Unknown
Photo by : Unknown

یا مثلا در زمستان به روسیه سفر نکنید. همه ما سرمای زبانزد این کشور در فصل زمستان را شنیده ایم و خب مسلما نمی توانید آن طور که باید از بودن در این کشور با آن حجم از سرما لذت ببرید.

نکته دیگر در خصوص زمان مناسب خرید بلیط این است که بسیاری از کشورها در زمان های به خصوصی اقدام به برگزاری فستیوال ها و جشن ها می کنند. مثلا شهر پاریس در کشور فرانسه در هر فصل خود فستیوال های متنوعی را ارائه می دهد که از ان جمله می توانیم به فستیوال مد بهاره پاریس و فستیوال مد پاییزه پاریس اشاره کنیم. این که دوست دارید چه فستیوالی را  از نزدیک ببینید موجب می شود تا زمان خریداری بلیط هواپیمای تان تغییر کند.

اگر هدف شما از سفر تحصیل است که خب مسلما باید متناسب با زمان شروع تحصیل خود در کشور مربوطه اقدام به خرید بلیط هواپیمای خود کنید و نکته دیگری را در نظر نگیرید.

در نهایت این است که باید بسنجید که چه مواردی برای شما در سفر به کشوری دیگر اهمیت دارند و طبق آن موارد اقدام به خرید بلیط هواپیمای خود کنید تا با مشکلات روبرو نشوید و بتوانید از سفر خود نهایت لذت را ببرید و خاطرات خوشی را برای خود و همراهان تان ثبت کنید.


 

سخن آخر

نظر شما در مورد این مطلب چیست؟

تجربه خرید آنلاین بلیط هواپیما را داشته اید؟

نظرها و پیشنهادات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و کارناوال هیچ مسئولیتی در رابطه با آن را نمی‌پذیرد.
 
 
منبع:کارناوال

نظر

موسسه آموزشی موفقیت بزرگترین مرکز مشاوره تحصیلی شرق تهران و تنها مرکز مشاوره تحصیلی با مجوز رسمی از اداره آموزش و پرورش شهر تهران میباشد که امسال ( سال 98) برای هفتمین سال فعالیت انتخاب رشته تخصصی را برای داوطلبان کنکوری انجام میدهد . مرکز مشاوره تحصیلی موفقیت با مدیریت مهندس ربیعی علاوه بر امر انتخاب رشته برگزار کننده کلاس های کنکور ، بزرگترین اردو مطالعاتی نوروز ، سالن های مطالعه خصوصی و بزرگترین مرکز مشاوره تحصیلی شرق تهران میباشد.
بنابراین اگر میخواهید انتخاب رشته ی حرفه ای و با نظارت باتجربه ترین مشاوران ایران انجام دهید وارد سایتشون بشید و زمان انتخاب رشته خودتون رو رزرو کنید.

 

سایت انتخاب رشته موسسه موفقیت 


نظر

سلام ما در زمینه چاپ عکس فعالیت داریم

 
مزیت ما با دیگر رقبا این هستش که ما چاپ عکس را در کمترین زمان ممکن چاپ میکنیم 
و مشتریان عزیز ما میتوانید عکس داخل گوشی بفرستند و ما براشون چاپ کنیم 
اسم سایت ما nooreghaem.com هستش و اسم پیچ ما noor_eghaem هستش 
باز اگر سوالی هست بفرمایید