سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انبار مواد غذایی

 3D پانلها

با نصب و تن پاشی روی تری دی پانل و میکس کردن شبکه های فولادی با بتن یک سازه بسیار مقاوم و فولادی ایجاد می شود. تکه های پانل با وجود لایه پلی استایرن سبب می شود که وزن هر بخش از دیوار کاهش پیدا کند و از طرفی با استفاده از تری دی پانل ها در سقف وزن سقف نیز پایین می آید.به دلیل سبک بودن تری دی پانل، علاوه بر اینکه حمل و جابجایی دیواره ها و تری دی پانل آسانتر می شود سب کاهش وزن کل دیوار و ساختمان می گردد.

تری دی پانل و تاریخچه شکل گیری

برای اولین بار در حدود سال 1967 میلادی تری دی پانل یا پانل های سه بعدی(پنل های سه بعدی) در آمریکا و در شهر کالیفرنیا توسط یک مهندس آمریکایی ه نام ویکتور وایزمن ثبت کردید. بعد از آن در سراسر دنیاافراد و شرکت های فراوان مشغول به ساخت تری دی پانل ها و همچنین ابزار و اجزای ساختمان پانلی شدند . در این روندمطالعات تئوری و تست های آزمایشگاهی توسط این شرکت ها ، افراد و موسسات تحقیقاتی انجام شد. تا بتوانند مدارک فنی مربوطه را تهیه ومستندسازی نمایند. در کشور ما نیز حجم قابل توجهی از ساخت و سازها با بهره گرفتن از قطعات پیش ساخته از جمله تری دی پانل ها تامین می شود. استفاده از تری دی پانل ها در ساخت و ساز ها به عنوان یک روش نوین یک راهکار مناسب جهت مدیریت انبوه سازی ها در کشور می باشد. برای تحقق اهداف در زمینه مسکن نسل جدید مصالح ساختمانی با عنوان تری دی پانل یا دیوارهای سه بعدی وارد کشور ما نیز شد و با توجه به کیفیت و کارایی و همچنین عملکر بی عیب و نقص این سیستم در ساخت و ساز توانست بهترین جایگزین مصالح ساختمانی موجود در بازار شود. به همین علت به عنوان پدیده و نسل جدید مصالح ساختمانی شهرت یافت.

اجزای تری دی پانل ها

شبکه های مش در اطراف پانل ها قرار می گیرد که از میلگردهای 3 میل که با روش خاصی تهیه شده است و با تکنولوژی جوش نقطه ای به حالت شبکه درامده است . این شبکه های مش با یک صفحه پلی استایرن با ضخامت 3 سانتی متر و تا بیست سانتی متر ترکیب می شود و در واقع صفحات پلی استایرن درون شبکه مش جوش داده شده قرار می گیرد به گونه ای که شبکه های مش در طرفین پانل به کمک خرپاهای مورب به هم جوش داده می شود و در نتیجه سب ایجاد یک استحکام قوی از ترکیب توام فولاد با بتن می شود که مانند یک قطعه بتن آرمه می شود.در سیستم های تری دی پانل چون ساختمان به صورت باکسی رفتار می کند و تیرچه ها و ستون ها نیز حذف می گردد و به دلیل اینکه دیوارها یگپارچه بوده و از طرفی با سقف سازه ها که یک تکه است کاملا در هم قفل می شود و از آنجایی که وزن ساختمان و سازه را تا حد بسیار زیادی کاهش می دهد بنابراین نیروهایی ناشی از زلزله و… را به شدت کم می کند.

ویژگی های بارز تری دی پانل

از آنجایی که یکی از مزایای تری دی پانل ها به راحتی قابل برش بوده و به هر شکلی نیز می توان آنها را برش داد بنابراین می توانید هر گونه معماری را به کمک این پانل ها طراحی و اجرا نمود. لایه پلی استایرن بکار رفته در پانل های سه بعدی موجب می شود که در مصارف سوخت و انرژی تا حد قابل توجهی صرفه جویی شود. این پانل ها از بهترین عایق های صوتی می باشند.

ویژگی های دیگر 3d پانلها

چون برش پذیری خیلی خوبی دارند به همین دلیل برش درب و پنجره براحتی در شکل و اندازه دلخواه ممکن است. از طرف دیگر برای پیاده سازی تاسیسات برق و لوله کشی گاز و اب کار بسیار راحت است زیرا فضای خالی که بین شبکه مش و پلی استایرن وجود دارد براحتی این امکان را به شما می دهد. خود این امر موجب صرفه جویی و کاهش زمان نصب و اجرای این تاسیسات می گردد.در نهایت نیز با اضافه نمودن بتن به اجزای تشکیل دهنده پانل هاوزن بار زیادی را نیز طبق آزمایشات تحمل می کنند که این یعنی مقاومت ساختمان و دیواره سازه ها افزایش قابل توجهی دارد.

ابعاد پانل سه بعدی

در حالت استاندارد ابعاد و مشخصات یک پانل به صورت زیر است:

  • دارای عرض 120 سانتی متر هستند
  • اندازه طول شان 600 سانتی متر است.
  • در هر متر مربع حدود 6 کیلوگرم وزن دارند.
  • ضخامت پلی استایرن ها 10 و 8 و 6 و 4 سانتی متر است.
  • ابعاد شبکه های مفتول فولادی 5 سانتی متر در 5 سانتی متر
  • قطر اعضای خرپایی 5 میلی متر است.
  • خرپاها از یکدیگر 10 سانتی متر فاصله دارند.

پانل سه بعدی برای ساختمان و انبار ، حصار و دیوار

پانل سه بعدی در ساخت و ساز بسیار محبوب است:

  • چگونه می توانید دیوارهای خمیده یا شعاعی را با پانل سه بعدی بسازید.
  • می توانید با برش سیم مش جوش داده شده تقویت شده در یک طرف ، دیوارهای خمیده یا شعاعی بسازید.
  • این کار باعث می شود پانل به شکل یا شعاع مورد نظر خم شود.

خیلی مهم است که سیم خرپا را سنگین نکنید تا استحکام و یکپارچگی دیواره دست نخورده باقی بماند.

کاربردهای تری دی پانل

پانل های سه بعدی معمولاً درموارد زیر بسیار به کمک شما خواهند امد:

  • در ساخت و ساز ساختمان های مسکونی ، 3 – 5 طبقه
  • پانل های سه بعدی در تمام بلوک های ساختمانی
  • اساسی و دیوارها ، کفها ، سقف ، پله ها استفاده می شوند.
  • ساختمانهای عمومی ، کلوپ ها ، امکانات تفریحی ، سالن های ورزشی ، خانه های درون مزرعه
  • ساختمانهای تجاری ، صنعتی و اداری.
  • تری دی پانل برای ساخت استخرهای گرم فردی.
  • نرده های جاذب و محافظت از صدا.
  • انبارها و فروشگاه ها.
  • ظروف ذخیره سازی شامل مخازن.
  • تری دی پانل ها برای اجرای اشکال پیچیده معماری.

 

پانل های سه بعدی و مزایای ساخت

  • ساخت تأسیسات در مناطقی که بار بر روی زمین محدود است مانند: خاکهای باتلاقی و شنی.
  • در مناطقی که در معرض زمین لرزه نیستند. (ساختمان ها در برابر زلزله 7 – 8 در مقیاس ریشتر مقاومت می کنند) .
  • ساخت و ساز در مناطق توسعه نیافته و غیرقابل دسترسی برای حمل و نقل.
  • در بازسازی و مرمت ساختمانها در مناطق شهری با چگالی بالا
  • در جاهایی که ساخت و ساز غیرممکن است
  • به علت حمل آسان برای صرفه جویی در هزینه جرثقیل ها و تجهیزات ساختمانی سنگین

تجهیزات تری دی پانل مجموعه ای از تجهیزات لازم برای ساخت یک خانه با پانل های سه بعدی:

  • دستگاه شاتک بتنی یا قایق هوا.
  • کمپرسور هوا.
  • میکسر بتن.
  • سازه های پشتیبان (تیرها و قطب های تلسکوپی).
  • ابزاری برای اتصال سیم و ابزار دستی استاندارد.

نیازی به تجهیزات بالابری ندارید می توان پانل ها را به صورت دستی طراحی کرد.

شاخص ترین مزایای تری دی پانل ها

فناوری ساخت و ساز تری دی پانل دارای چندین مزیت است ، از جمله:

  • کم هزینه.
  • سرعت بالای ساخت و ساز.
  • قدرت و دوام.
  • توانایی ترکیب فن آوری ها.

دیگر مزایای 3D پانلها

پانل های سه بعدی مش مشبک تقویت شده. با فوم پلی استایرن بسیار کم هزینه و استحکام استثنایی به همراه درجه حرارت عایق بالایی دارند.این سیستم های ساختمانی تری دی پانل اکنون در بسیاری از کشورهای جهان مورد استفاده گسترده قرار گرفته است و در آنجا پیشرفت سریع صنعت ساختمان رخ داده است.

 

نکات قابل توجه در مورد تری دی پانل ها

چند توصیه قبل از شروع کار: پانل های دیواری باید خشک و مسطح باشد. دمای توصیه شده از 15 تا 25 درجه سانتی گراد است.   برای بهترین نتیجه ذخیره سازی و نصب در شرایط رطوبت و دمای نزدیک به آنهایی که در اتاق ها پس از نصب قرار دارند خواهد بود.لبه ها و سطح پشتی پانل ها را با یک اسفنج کمی مرطوب تا گرد و غبار دیواره را پاک کنید و اجازه دهید خشک شود. اهمیت پاکیزگی پانل ها همچنین از تمیز بودن و عاری از گرد و غبار و گریس اطمینان حاصل کنید.جلوه های پانل دیواری سه بعدی ، ظاهری مدرن و با الهام از دکوراسیون کلاسیک برای دیوارهای داخلی امکان ایجاد هر فضایی را فراهم می کند.ظاهر دنج و راحت آن باعث می شود آن را با تمام سبک های دکوراسیون ، از مدرن تا سنتی تر سازگار کند.

نکاتی دیگر در مورد تری دی پانل ها

علاوه بر این ، پانل های تزئینی سه بعدی به راحتی قابل نصب هستند و دارای سبک پیچیده و الگوهای کاملی هستند در رابطه با قیمت تری دی پانل نیز بسیار مناسب است . این نوع روکش دیواری سه بعدی با هر رنگی قابل نقاشی است. پنل سه بعدی همچنین ترکیبی چشمگیر از صنایع دستی با تکنولوژی پیشرفته اروپایی و معاصر را ارائه می دهد. پنل های سه بعدی برای دکوراسیون اتاق های عمومی مناسب هستند. می توان از آنها به عنوان هدست تختخواب ، پارتیشن ، تابلو تلویزیون استفاده کرد. می توان در مبلمان ، درها ، قالب های تاج ، ستون ها و یا حتی یک دیوار کامل استفاده کرد!

بنابراین ما پانل های دیواری مدرن 3D را پیشنهاد می کنیم.

زیرا یک دکوراسیون زیبا و شگفت انگیز برای دیوارها و انتخابی زیبا است.

تری دی پانل ها یا پانل های دیواری سه بعدی ما مطمئناً

همه اتاق خانه یا محل کار شما را به سرعت و بدون دردسر تغییر خواهد داد


طراحی جواهرات

طراحی جواهرات  مدرن, سبکی متفاوت از تلفیق سبک های کهن و خلق شیوه ای نوین در تفکر به جواهرات است. در طراحی جواهرات مدرن با پایبند بودن به اصول طراحی و رعایت استانداردها، طراح پا را از فضای سنتی بیرون می نهد. طراح اجازه خلق هر گونه زیبایی را دارد و در چهارچوب باید ها و نباید ها قرار نمی گیرد. چنین طرح هایی همیشه باعث آفرینش احساس آرامش و لذت برای همگانند. ما زیباترین جواهرات را برای شما خلق می کنیم.

 

آموزش طراحی جواهرات

اگر به طراحی جواهرات علاقمند هستید می توانید در دوره های استودیو طراحی سالار پورایمانی شرکت کنید. این دوره ها به سه سبک مختلف تقسیم شده اند.

1- دوره های حضوری

2 – دوره های آنلاین

3- خودآموز طراحی

استودیو طراحی سالار پورایمانی

استودیو طراحی سالار پورایمانی در سال 2014 تاسیس شد. این مجموعه تا امروز بیش از 3000 طراحی در زمینه های مختلف انجام داده است و صاحب امتیاز برندِ [گالری آنلاین] و [BOGIN] می باشد. این استودیو در کارنامه خود 69 ثبت طرح صنعتی و 8 ثبت اختراع دارد. در سال 2019 اقدام را راه اندازی گالری آنلاین کرده است که تمامی فعالان در زمینه طراحی و تولید جواهرات می توانند با استفاده از سایت ما محصولات خود را به فروش برسانند. همچنین علاقمندان به طراحی جواهرات می توانند از دوره های آنلاین و خودآموز طراحی جواهرات ما استفاده کنند.

 

 


مرکز نوآوری پارادایس‌ هاب به عنوان بزرگترین شرکت ارائه‌‌دهنده فضای کار اشتراکی در ایران با هدف فراهم‌سازی زیرساخت‌های مورد نیاز کارآفرینان ایجاد شده و هم‌اکنون با 4 شعبه فعال در تهران (باغ‌بهشت(آجودانیه)، باغ‌کتاب تهران، دانشگاه علوم و تحقیقات و باغ دانش(پژوهشکده ایران‌‌داک)) در حال خدمت‌رسانی به بیش از 400 فریلنسر و تیم استارتاپی می‌باشد و در نظر دارد تا در افق 1402 در کلیه استان‌های ایران و کشورهای همسایه یک شعبه فضای کار اشتراکیپارادایس هاب جهت تسهیل در زیرساخت‌های کسب و کار ایجاد نماید.
از خدمات و تجهیزاتی که این شرکت برای فریلنسرها‌ و تیم‌های استارتاپی فراهم کرده است می‌توان به صندلی و اتاق‌های اختصاصی و اشتراکی جهت استقرار نفرات و تیم‌ها، شبکه‌سازی بین نخبگان و مربیان کسب و کار، اتاق‌های جلسه و کنفرانس، کارگاه‌های آموزشی، کافی‌شاپ و اینترنت پرسرعت نامحدود اشاره کرد.

 

بیشتر افرادی که ایده‌های جدیدی برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار دارند، با یک جمع و تفریق زدن برای اجاره فضای کار مورد نیاز، میز و صندلی، لوازم اداری مانند سیستم کامپیوتری، دستگاه کپی، چاپگر و خیلی از چیزهای دیگری که یک شرکت نیاز دارد، به این نتیجه می‌رسند که توانایی پرداخت این هزینه‌های سرسام‌آور را ندارند، به همین خاطر از راه‌اندازی کسب‌و‌کارشان صرف‌نظر می‌کنند. که این صرف‌نظر کردن منجر به نابودی ایده‌های نابی می‌شود که امکان موفقیت و مطرح شدن آن‌ها بالا بوده است.

امروزه با وجود فضاهای کاری اشتراکی این مشکلات برای کسب‌وکارهای نو‌پا حل شده است.

ممکن است تا الان به این فکر افتاده باشید که فضای کار اشتراکی چیست؟ این فضا چه مزیت‌ها و معایبی دارد؟ فضای اشتراکی پارادایس هاب برای چه کسانی مناسب است؟ چه امکاناتی در اختیار شما قرار می‌دهد؟ در ادامه مقاله برای شرح فضای کار اشتراکی و استفاده از آن با ما همراه باشید.

فضای کار اشتراکی، فضاهای بزرگی هستند که افراد از آن‌جا به عنوان محل کارشان استفاده می‌کنند. شرکت‌های بزرگ و موفقی اکنون وجود دارند که کارشان را از فضای کار اشتراکی شروع کرده‌اند و به موفقیت رسیده‌اند. اینستاگرام یکی از موفق‌ترین محصولات تولید شده در فضای کار اشتراکی است.

این فضا فقط به میز، صندلی، اینترنت پر سرعت، اتاق جلسه، قهوه یا چایی و یک کمد نیاز دارد. یعنی با هزینه‌ای کمتر از اجاره یک دفتر از این امکانات استفاده می‌کنید. در فضای کار اشتراکی تمامی هزینه‌ها بین افراد تقسیم می‌شود و تمامی وسایل ضروری در اختیار شما قرار می‌گیرد.

جلسات خود را به دور از تشریفات اما اثربخش برگزار کنید

جلسات خود را به دور از تشریفات اما اثربخش برگزار کنید

یکی از مهمترین ویژگی‌های مثبت فضای کار اشتراکی پارادایس هاب، انگیزه گرفتن افراد است. مطمئنا اگر شما هم حین انجام کارهای خود شاهد فعالیت و انرژی سایر افراد باشید انرژی و انگیزه چندین برابری برای انجام کارهای خود به دست می‌آورید که این یعنی حرکت به سوی موفقیت.

افراد مختلف با تخصص‌های متفاوت با هم در فضای کار اشتراکی کار می‌کنند. هر فرد به تنهایی یا افرادی به عنوان یک تیم می‌توانند یک میز را انتخاب کنند. افرادی‌که در کنار هم کار می‌کنند باید روحیه تیمی خوبی داشته باشند زیرا کسب‌وکارهای امروزی برای موفقیت نیاز به کار تیمی و خلاقیت دارند، در غیر این‌صورت برای ارتباط برقرار کردن با فضای کار اشتراکی با مشکل مواجه می‌شود.

حتی اگر شما جزو افرادی هستید که در برقراری ارتباط با افراد ضعیف عمل می‌کنید با استفاده از فضای کار اشتراکی می‌توانید روحیه اجتماعی خودتان را تقویت کنید و مهارت‌های لازم برای برقراری ارتباط با سایر افراد را در این فضا کسب کنید.

فضاهای کار اشتراکی انعطاف‌پذیری زیادی برای تغییر اندازه و تعداد کارکنان به سازمان‌ها می‌دهد. شرکت‌ها می‌توانند بدون نگرانی در مورد امکانات و فضا، تعداد کارکنان خود را کمتر یا بیشتر کنند. این موضوع فضاهای کار اشتراکی را به گزینه‌ای مناسب برای هر دو گروه کسب‌و‌کارهای در حال رشد و یا در حال کوچک شدن تبدیل کرده است.

فضایی شاد و صمیمی ولی با تمرکز بر کار

فضایی شاد و صمیمی ولی با تمرکز بر کار

فضای کار اشتراکی، تنها مختص افراد برنامه‌نویس و استارت‌آپ‌ها نیست بلکه برای افراد اهل موسیقی، فعالان بورس و بازارهای مالی نیز گزینه مناسبی است. در این فضای کاری با افراد مختلفی آشنا خواهید شد و می‌توانید از تجربه‌های آن‌ها نیز استفاده کنید. این نوع فضاها خلاقیت و کارایی افراد را افزایش می‌دهد.

افرادی مانند فریلنسرها که برای انجام کارشان آزادی دارند، ممکن است در انجام کارهایشان اهمال کنند اما حضور در یک فضای کار اشتراکی باعث ایجاد یک‌پارچگی و نظم خواهد شد، یعنی افراد جای مشخصی برای انجام کار دارند و می‌توانند مانند یک کارمند رسمی به سر کار بروند و طی ساعت مشخصی کارشان را به اتمام برسانند.

این فضا محدودیت زمانی ندارد یعنی شما هر وقت که بخواهید می‌توانید در این محل حضور داشته باشید یا اینکه آخر هفته‌ی خود را در این فضا بگذرانید و کار کنید، این امکانی است که در ادارات و شرکت‌های دولتی فراهم نیست، این فضا باعث کاهش استرس کاری شما خواهد شد چون همانطور که گفته شد محدودیت زمانی ندارد و شما می‌توانید برای تحویل کارتان تا دیر وقت کار کنید.

در هر فضای اشتراکی قوانینی وجود دارد که باید تمامی افراد این قوانین را رعایت کنند برای مثال در فضای کار اشتراکی شما باید آرام صحبت کنید و پوشش کامل و مناسبی داشته باشید اگر شما جزو آن ‌دسته از افرادی هستید که رعایت این قوانین روی بهره‌وری شما تاثیر خواهد داشت پس فضای کار اشتراکی برای شما مناسب نیست.

به راحتی لبخند بزنید و دوستانی جدید با افکار و مهارت‌های متفاوتی پیدا کنید

به راحتی لبخند بزنید و دوستانی جدید با افکار و مهارت‌های متفاوتی پیدا کنید

تعامل با افرادی که در این فضای کاری کار می‌کنند اجباری نیست اما افزایش تعامل با دیگران به سلامت ذهن و بدن شما کمک خواهد کرد. هنگامی که کل روز پشت یک کامپیوتر کار کنید، قطعا بعد از مدتی شما خسته خواهید شد و احساس تنهایی می‌کنید اما فضای کار اشتراکی و تعامل با افراد احساس رضایت شما را تقویت خواهد کرد.

رفت‌و‌آمد افراد حرفه‌ای و مشهور که در فضای کار اشتراکی موجب پیدا کردن مشتری‌های جدید خواهد شد، از این‌رو این فضا امکان شبکه‌سازی خوبی را فراهم می‌کند و موجب گسترش کسب‌وکار خواهد شد.

امروزه فضاهای کاری اشتراکی علاوه بر لوازم اداری و کاری، امکانات بیشتری از جمله کافه برای استراحت، کتاب‌خانه، اتاق بازی و فیلم را ارائه می‌دهند که با توجه به ترافیک‌های شهری و وقتی که برای رفت‌و‌آمد خواهید گذاشت، این مکان‌ها موجب صرفه‌جویی در وقت نیز می‌شود چون شما محیط کاری و تفریحی را در کنار هم خواهید داشت.

همچنین در کنار کار کردن در فضای کار اشتراکی شما می‌توانید از دوره‌های آموزشی و تخصصی که در این فضاها ارائه می‌شوند استفاده کنید. استفاده از این کارگاه‌ها و دوره‌های ارزان شما را به موفقیت نزدیک‌تر خواهد کرد چون امروزه ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که تنها تخصص و یادگیری روزانه ما را به هدف‌مان نزدیک‌تر می‌کند، امکانی که در فضای کار اشتراکی با هزینه‌ای کم برای شما فراهم است.

یک روز فوق‌العاده در پارادایس هاب

یک روز فوق‌العاده در پارادایس هاب

اغلب بر اساس تصورات غلطی که وجود دارد تفاوت بین فضای کار اشتراکی و شتاب‌دهنده درک نمی‌شود. شتاب‌دهنده‌ها معمولا در برابر امکاناتی که در اختیار تیم‌ها قرار می‌دهند، بخشی از سهام را در اختیار می‌گیرند و در سود آن شریک می‌شوند در حالی‌که فضای کار اشتراکی در برابر امکاناتی که در در اختیار افراد قرار می‌دهد مبلغی مشخص دریافت می‌کند که مبلغ تعیین‌شده بسته به نوع اشتراک و دسترسی‌هایی که می‌خواهید، متفاوت است.

 


نظر

بهترین ست لوازم خانگی بوش با بدنه استیل

در اینجا بالاترین مدل های ماشین ظرفشویی بوش، لباسشویی بوش، یخچال ساید بوش استیل را برای ست کردن کنار یکدیگر به شما معرفی خواهیم کرد.

 

لوازم خانگی استیل به دلیل ظاهری لوکس و مدرن تری که دارند در میان نسل جدید بسیار پرطرفدارتر است، لوازم خانگی استیل بدون شک بسیار زیباتر و لوکس تر از سفید می باشد اما جدا از اینکه قیمت لوازم خانگی استیل کمی بیشتر رنگ سفید است، چیزی که بیشتر خانم ها در زمان خرید لوازم استیل نگران آن هستند این است که جای دست به راحتی روی آن باقی می ماند و بدتر از آن به خوبی دیده می شود و تمیز کردن آن بسیار مشکل است اما در این زمینه باید بگوییم در لوازم خانگی بوش و یا برندهای این چنینی مانند آ.ا.گ و یا میله آلمان از استیل پرداخت شده استفاده می شود که یک لایه محافظ از نانو بر روی آن قرار گرفته شده است که از باقی ماندن اثر انگشت بر روی آن جلوگیری می کند، پس اگر با این موضوع مشکل دارید می توان گفت از این بابت جای نگرانی نیست و می توانید از لوازم خانگی استیل برای دکورراسیون آشپزخانه خود استفاده کنید.

 

در آخر باید بگوییم اگر به دنبال آشپزخانه ای با دکورراسیون مدرن هستید و هزینه آن برای شما اهمیت زیادی ندارد ما در اینجا قصد داریم بالاترین مدل ماشین لباسشویی بوش، ماشین ظرفشویی بوش و یخچال ساید بوش را به شما معرفی کنیم که بهترین ست آشپزخانه را تشکیل می دهند را به شما معرفی کنیم؛ اما برای بررسی و مشاهده دیگر مدل ها به شما پیشنهاد می کنیم به نمایندگی فروش لوازم خانگی بوش 20 بخر مراجعه نمایید و از مشاورین آن کمک بگیرید.

ماشین ظرفشویی بوش استیل سری 8

اگر قصد خرید ماشین ظرفشویی بوش مبله با بدنه استیل را برای منزل خود دارید  را به شما معرفی می کنیم این مدل با بدنه استیل ساخت کشور آلمان با ظرفیت 14 نفر بالاترین مدل شرکت بوش می باشد که با داشتن 3 سبد امکان بهتر چیدمان ظروف را به شما می دهد، باید بگوییم شرکت بوش از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا در ماشین ظرفشویی بوش استیل مدل SMS88TI02M استفاده کرده است به صورتی که این مدل دارای موتور Eco Silence Drive می باشد که جدیدترین موتور این شرکت می باشد و در ساخت بدنه این ماشین ظرفشویی از عایق صوتی استفاده شده است که به همین خاطر این دستگاه در زمان شستشو در بالاترین سطح تنها 40 دسی بل صدا دارد به طوری که در طول روز هیچ گاه متوجه کار کردن آن نخواهید شد، از طرف دیگر این مدل با داشتن سنگ زئولیت در کنار موتور Eco Silence Drive توانسته برچسب انرژی A+++ را کسب کند که به جرئت می توان گفت پایین ترین مصرف انرژی را در میان تمام مدل ها دارا می باشد.

 از طرف دیگر ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS88TI02M با داشتن تکنولوژی هایی مانند سیستم آب هیدرولیک (Active Water)، تشخیص تعداد ظروف (Load Sensor) و سنسور تشخیص میزان آب (Aqua Sensor) برای هر سیکل کامل شستشو تنها 7.5 لیتر آب مصرف می کند، علاوه بر تمام امکانات و تکنولوژی های بکار رفته در آن ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS88TI02M دارای 8 برنامه شستشو و 5 برنامه ویژه است که می توان گفت تکمیل ترین برنامه شستشو را در میان تمام مدل ها دارا می باشد اما به شما پیشنهاد از طریق لینک ماشین ظرفشویی بوش به نمایندگی لوازم خانگی بوش 20 بخر رفته و مشخصات آن را با دقت مورد بررسی قرار دهید چراکه این مدل دارای امکانات و برنامه های شستشوی بسیار متعددی است که ممکن است برخی از آنها کاربرد زیادی برای شما نداشته باشد پس بهتر است زمان خرید ماشین ظرفشویی به نیازهای خود توجه کنیم تا بهترین مدل را بر اساس نیاز و بودجه خود انتخاب کنیم، اما اگر به دنبال بالاترین و بهترین ماشین ظرفشویی بوش با بدنه استیل هستید بهترین پیشنهاد برای شما محسوب می شود.

ماشین لباسشویی بوش استیل سری 8

اما حال اگر به دنبال ست کردن یک ماشین لباسشویی بوش سری 8 به ظرفشویی SMS88TI02M هستید ما به شما ماشین لباسشویی بوش مدل WAW3266XIR سری 8 ساخت کشور آلمان را پیشنهاد می کنیم که بالاترین مدل شرکت بوش می باشد این مدل با ظرفیت 9 کیلوگرم بالاترین ظرفیت را در میان تمام مدل های بوش داراست و دور خشک آن نیز 1600 دور در دقیقه است، این مدل با داشتن موتور EcoSilence Drive و بدنه سوپر سایلنت در زمان شستشو تنها 47 دسی بی صدا دارد و در حالت خشک نیز در بالاترین دور صدای آن تنها به 73 دسی بل می رسد کی می توان گفت کم صدا ترین لباسشویی در بازار است، ماشین لباسشویی بوش مدل WAW3266XIR با بدنه استیل علاوه بر اینکه صدای بسیار کمی دارد با داشتن برچسب انرژی A+++ در دسته لوازم خانگی کم مصرف قرار می گیرد، همان طور که گفتیم این ماشین لباسشویی یکی از بالاترین مدل های شرکت بوش محسوب می شود که از به جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا در آن به کار گرفته شده است که به طور خلاصه می توانیم به سیستم تشخیص وزن لباس، تنظیم اتوماتیک میزان مصرف مواد شوینده و سیستم تشخیص کف بر روی لباس اشاره کنیم.

 

سیستم تشخیص وزن لباس به شما این امکان را می دهد تا اگر شما حتی یک پیراهن هم برای شستن داخل لباسشویی قرار دهید این دستگاه می تواند به کمک سنسورهایی که در اختیار دارد وزن و جنس لباس را تشخیص داده تا بر اساس آن میزان آب مصرفی را محاسبه کند و به کمک تکنولوژی تنظیم آب اتوماتیک (Active Water) میزان آب لازم برای شستشو را به آن اضافه کند، با وجود این تکنولوژی دیگر لازم نیست منتظر پر شدن ماشین لباسشویی بمانید، از طرف دیگر سیستم i-DOS تنظیم اتوماتیک میزان مصرف مواد شوینده دارای دو مخزن برای مواد شویند بر روی ماشین لباسشویی بوش است که یکی برای مایع ماشین لباسشویی و دیگری برای نرم کننده شما می توانید این دو مخزن را پرکنید و ماشین لباسشویی بوش می تواند هر بار بر اساس وزن، جنس و کثیفی لباس میزان مواد شوینده را محاسبه کند و به آن اضافه کند به این صورت شما می توانید به بالاترین کیفیت شستشو دست پیدا کنید، اما به شما پیشنهاد می کنیم برای بررسی بیشتر آن و یا دیدن دیگر مدل های ماشین لباسشویی بوش به فروشگاه اینترنتی 20 بخر نمایندگی لوازم خانگی بوش مراجعه کنید شما می توانید محصولات شرکت بوش را با گارانتی اصلی و ضمانت خرید بهترین قیمت تهیه نمایید.

یخچال ساید بای ساید بوش با بدنه استیل

اما برای چنین ستی بهترین انتخاب یخچال ساید بای ساید بوش مدل KAD80A404 سری 6 است این ساید استیل که در کشور کره جنوبی تحت لیسانس آلمان تولید می شود دارای یخچالی با ظرفیت 438 لیتر و فریزری با حجم 230 لیتر است که بالاترین ظرفیت را داراست، این یخچال ساید بای ساید بوش مدل KAD80A404 دارای یک صفحه نمایشگر لمسی می باشد و در قسمت یخ ساز و آب ریز آن از یک چشمی استفاده شده است که با گرفتن لیوان در زیر آن می تواند یخ قالب، خورد و یا آب خنک در اختیار شما قرار دهد، این یخچال این ساید بوش دارای 4 طبقه و 3 کشو می باشد که جنس طبقات آن از پیرکس نشکن می باشد، 2 کشو مخصوص نگهداری میوه و سبزیجات است که رطوبت و سرمای آن طوری تنظیم می شود که می تواند مدت زمان زیادی تازگی و طراوت را در آن حفظ کند اما دارای یک کشو برای نگهداری گوشت، مرغ و ماهی دارد که امکان تنظیم سرمای این کشو به طور جداگانه وجود دارد سرمای این کشو به شکی است که گوشت و مرغ را در حالت نیمه فریز نگه می دارد تا علاوه بر حفظ تازگی ویتامین های موجود در آن از بین نرود اما از دیگر مشخصات این ساید بای ساید بوش می توانیم به سیستم رفع کننده بوی بد (Air Fresh Filter)، سیستم چندگانه گردش هوا (Multi Air Flow)، فیلتر تهویه هوا آنتی باکتری (Air-Fresh Filter) اشاره کنیم.

 

اما همان طور که گفتیم یخچال ساید بای ساید بوش مدل KAD80A404 دارای ظرفیتی معادل 230 لیتر است که دارای 3 طبقه و 3 کشو می باشد، این فریزر می تواند در صورت قطع شدن برق سرما را تا 6 ساعت به صورت ثابت حفظ کند تا آسیبی به مواد غذایی وارد نشود، این فریزر با داشتن سیستم بدون برفک (No Frost) هیچ گاه برفک نمی زند و شما می توانید با انجماد سریع (Super Freezing) مواد غذایی را به سرعت فریز کنید فریز شدن مواد غذایی در مدت زمان کوتاه باعث می شود طعم و رنگ مواد غذایی به مدت طولانی حفظ شود شما می توانید یخچال ساید بای ساید بوش مدل KAD80A404 را با گارانتی اصلی و ضمانت بهترین قیمت از نمایندگی فروش لوازم خانگی بوش 20 بخر تهیه نمایید.

منبع: مجله اینترنتی آرگا


طراحی و ساخت طلا و جواهرات خاص 09121137452 سالار پورایمانی – ما زیباترین و خاصترین انگشترهای مردانه را برای شما می سازیم. سنگ های الماس با تراش برلیان اصل دارای شناسنامه و فاکتور – تحویل کارها 5 تا 10 روز کاری زمان خواهد برد. همچنین تمامی سفارشات طراحی و ساخت انگشتر طلای مردانه (ساده و جواهر) پذیرفته می شود. تحویل حضوری و ارسال با پست هم انجام می شود. شما عزیزان می توانید به صورت آنلاین و حضوری اقدام به ثبت سفارش نمایید. هزینه ارسال به خارج از کشور ایران بر عهده شما خریدار گرامی می باشد.
سادگی در انتخاب زیور آلات مردانه
طراحان مد برای استایل زنانه عجیب ترین و غیر معمول ترین اکسسوری ها را پیشنهاد می کنند. این در حالی است که محدودیت های زیادی در لوازم جانبی و جواهرات مردانه وجود دارد. با هر سبک و استایلی که دارید همیشه در انتخاب اکسسوری های مردانه دقت کنید. توجه داشته باشید که با زیور الات بیشتر، زیباتر دیده نمی شوید بلکه زیبایی در سادگی است. یک ساعت کلاسیک، دستبند چرمی یا فلزی، یک انگشتر مردانه با همه سبک استایل مردانه همخوانی دارد. اما سنجاق کراوات و دکمه سر دست را نمی توانید با تیپ اسپرت به کار ببرید. اصولا سادگی زیباترین و شیک ترین تیپ مردانه است.



سادگی شیک ترین استایل مردانه است

انتخاب سایز مناسب اکسسوری ها
اکثر آقایان در انتخاب سایز لباس دقت دارند ولی شاید کمتر کسی به سایز جواهرات توجه کند. برای داشتن استایل مردانه مناسب جواهرات نیز دقیقا مثل لباس مهم هستند. برای مثال استفاده از یک زنجیر طلای ضخیم برای مردی لاغر اندام که گردن باریکی دارد، اصلا پسندیده نیست. انتخاب انگشتر مردانه ظریف برای کسی که دستان بزرگ و انگشتان چاق تری دارد، یک فاجعه است. این را مقایسه کنید با یک دست کت و شلوار شیک که به همراه یک کراوات خیلی نازک استفاد می شود. به هر حال همه این موارد استایل مردانه را ناهماهنگ و ناموزون نشان می دهد. دقت داشته باشید که جواهرات هم سایز دارند.



علاوه بر انگشتری، دستبند و گردنبند هم سایزبندی دارند

رعایت تناسب در استایل مردانه
آیا می توانید در هر مناسبتی همه اکسسوری ها را استفاده کنید؟ البته که نه. اکسسوری ها و جواهرات مناسب آقایان را باید متناسب با زمان و مکان انتخاب کنید. به عنوان مثال برای یک جلسه کاری یا شام اداری یک انگشتر مردانه ساده ، ساعت مچی کلاسیک ، حلقه و دستبند ساده مناسب است. استایل مردانه مناسب جلسه کاری تفاوت زیادی با یک جشن یا مهمانی دارد. بسیاری از جواهرات زینتی مناسب مهمانی های بزرگ هستند. برای مثال در یک مهمانی شام عروسی می توانید از انگشتر مردانه با سنگ های قیمتی استفاد کنید. نگین زمرد، الماس و …برای همین روزهاست. سنجاق کراوات، دکمه سردست و دیگر اکسسوری های جواهر نشان را برای این مهمانی تناسب بیشتری دارد! همینطور برای استایل مردانه اسپرت، یک رینگ ساده به همراه ساعت مچی کفایت می کند.

انگشتر طلا مردانه

 

انگشتر جواهر مردانه