سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انبار مواد غذایی

نظر

لباس استوک خارجی
در اینجا توضیحات مختصری در مورد پوشاک استوک و لباس تاناکورا ارائه می دهیم لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر یا دریافت آدرس سایت، آدرس فروشگاه و کانال های ما با آی دی تلگرامی زیر مکاتبه نمایید و یا به سایت ما مراجعه بفرمایید.
@kiastock
09020335554

لطفا جهت ورود به سایت ما : پوشاک استوک کلیک نمایید .

لطفا جهت آشنایی با استوک کلیک نمایید .

لطفا جهت آشنایی با استوک کلیک نمایید .

لطفا جهت آشنایی با تاریخچه ی تاناکورا کلیک نمایید .


مجتمع فروش پوشاک استوک کیا :
مجتمع تجاری کیا استوک در لباس تاناکورای کاملا نو ( پوشاک استوک ) را به صورت عمده و خرده در فضایی بزرگ واقع در مهاباد به صورت اینترنتی و حضوری عرضه می نماید.
تعریفی کوتاه از پوشاک استوک و لباس تاناکورا :
ویژگی های پوشاک استوک :
• تمامی محصولات با توجه به اینکه طبق استانداردهای اروپایی تولید می شوند از کیفیت بالایی برخوردار هستند.
• خریداران عمده ی پوشاک استوک می توانند قبل از دریافت جنس، درخواست ارسال تصویری از اجناس نموده و یا قبل از خرید انبوه ، پک های کوچک خریداری نموده و بعد از حصول اطمینان تصمیم به خرید بیشتر نمایند.
• امکان ارسال نمونه جنس ( با دریافت هزینه ) برای مشتریان عمده وجود دارد.
• مشتری در خرید خرد و درصورت نداشتن رضایت می تواند جنس را ظرف 48 ساعت برگشت داده و مبلغ آن را بعد از کسر هزینه های حمل دریافت نماید.

دو دلیل از فروش کیلویی یا تکه ای ( دلایل بیشتر در سایت ) :
در فروش تکه ای به راحتی می توان تصاویر اجناس را برای مشتری ارسال نمود ولی در فروش کیلویی فقط چند تصویر جهت نمونه ارسال می شود و خریدار باید به این تعداد تصاویر و صداقت فروشنده اعتماد نماید.
در خرید تکه ای جنس ها کاملا مشخص است ولی در فروش لباس کیلویی تقریبا می توانیم بگوییم شانس دخیل است و ممکن است در یک میکس مدل ها و سایزبندی بهتری موجود باشد و در میکس دیگری به این صورت نباشد و یک سایز یا مدل تکرار بیشتری داشته باشد. این نکته اثر بسیار زیادی روی فروش و سود می گذارد و ما جهت رعایت عدالت و صداقت این روش را حذف کرده ایم.
دسته ای از پوشاک استوک :
کمربند استوک شامل اقلام زیر بوده و جهت ثبت سفارشات و آگاهی از آخرین اخبار و بروزترین قیمت ها و میکس و تنوع محصولات کمربند ، سایز بندی و ... حتما از طریق کانال های مجازی و وبسایت های رسمی کسب اطلاع فرمایید.
کمربند چرم زنانه
کمربند چرم مردانه
کمربند چرم بچه گانه
کمربند فوم زنانه
کمربند فوم مردانه
کمربند فوم بچه گانه
کمربند پلاستیک زنانه
کمربند پلاستیک مردانه
کمربند پلاستیک بچه گانه

سخن آخر مدیر فروش :
هدف مجتمع فروش پوشاک استوک ارائه ی خدمات بهتر به مشتریان عزیز می باشد ، فروش ما وابسته به رضایت مشتریان می باشد . هر چقدر مشتریان عمده ی ما از این اجناس نتیجه ی بهتری دریافت نمایند بهتر و بیشتر با ما فعالیت خواهند نمود.
جهت کسب اطلاعات بیشتر یا دریافت آدرس سایت، آدرس فروشگاه و کانال های ما با آی دی تلگرامی زیر مکاتبه نمایید.
@kiastock
09020335554
http://kiastock.ir